דילול שיער בחזה בלייזר

אם אתה גבר שעיר עד מאוד אתה לא צריך להתבייש בגופך. כיום ניתן להסיר שיער מהחזה בשיטות שונות שאחת מהם היא דילול שיער בחזה בלייזר.
אם פעם דילול שיער בחזה לגבר נשמע לא הגיוני בעליל, כיום ניתן לראות הרבה מאוד גברים אשר אוהבים להיות מטופחים בדומה לנשים, והם משקיעים לא מעט כספים על מנת להגיע לתוצאות מושלמות. אחד הטרנדים החזקים שתפסו בשנים האחרונות מעבר להסרת שיער, הוא דילול שיער הגוף. מדובר על שיטה קלה ולא מכאיבה שכל גבר שעיר ישמח לשמוע עליה בכתבה הבאה.

כיצד עובדת שיטת דילול שיער בחזה בלייזר?

דילול שיער לגברים באמצעות הלייזר היא שיטה יעילה מאוד לגברים אשר מפחדים מהסרת שיער. מדובר על שיטה בה על הגבר לעבור סדרה של טיפולים אשר כוללת בין 10-12 טיפולים על מנת שלא יישאר זכר לשעירות היתר, כל הטיפולים מתבצעים ע"י קרן לייזר ישירות לאזור בית החזה ולשורש השערה.
דילול שיער הגוף יעילה עד מאוד, לא מכאיבה, לא משאירה צלקות או סימנים כלשהם, והיא הרבה יותר מהירה מאשר הסרת שיער בלייזר. עם דילול שיער גוף ניתן להגיע לתוצאות מדהימות.
דילול השיער וכמות הטיפולים שונה מגבר לגבר בהתאם לרמת השעירות. ככל שהגבר שעיר יותר בבית החזה, כך יצטרך מספר טיפולים גדול יותר. בתום הטיפולים מקבל הגבר חזה חלק ממנו יכול ליהנות תקופה ארוכה.

מה הסיבות לשעירות יתר אצל גברים?

הסיבות לשעירות יתר אצל גברים נובעת מכמה סיבות עיקריות: ראשית שיעור יתר היא נטייה תורשתית גנטית אשר אין מה לעשות כנגדה, היא מועברת אלינו מדורי דורות והדרך היחידה להיפטר ממנה היא רק דרך הסרת שיעור או דילול שיער.
שנית, בעיה הורמונאלית אשר עשויה להיגרם מגורמים שונים כגון: חוסר ויטמינים וברזל אשר מאפיינת גברים צמחוניים וטבעונים, מחלות שונות אשר מגבירות את השיעור היתר, תרופות שונות המכילות סטרואידים ועוד. שלישית, סיבה אשר לא ידועה ותוקפת 15% מהאוכלוסייה סתם כך ללא סיבה מיוחדת, כך ששיעור יתר עלולה להיות  בלי שום קשר לגנטיקה תורשתית.
לכן חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מהר וזאת על מנת שהגבר לא יחוש חוסר ביטחון או נחיתות לעומת גברים אחרים, במיוחד בתקופה שבו אנו חיים. שהמודל דוגל בחזה חלק ובשארי חלקי הגוף השונים.

למי השיטה מתאימה?

דילול שיער בלייזר מתאימה לגברים ולנשים שעירים כאחד בעלי שיער כהה. שיטה זאת אינה מתאימה לאנשים ג'ינג'ים, בלונדינים, או עם שיער שיבה.
מכיוון שעל מנת שהטיפול יצליח השיער חייב להיות בצבע כהה על מנת שקרן הלייזר תוכל להבהיר אותו עם הזמן. מעבר לכך גם התחלת הטיפול היא מגיל 24-25  וזאת לאחר שהגברים עברו את תהליך ההתבגרות ההורמונאלי. לפני גיל זה, ההתפתחות ההורמונאלית אינה פעילה דיי ולכן אין לדעת לאיזה עד כמה יהיה שעיר המטופל.

מה יתרונות דילול שיער בחזה בלייזר?

לדילול שיער בגוף הגבר יתרונות רבים על פני שיטות אחרות להסרת שיער. מדובר על שיטה חדישה ביותר המציעה יתרונות ייחודים שלא תמצאו בשיטות השונות. עם דילול שיער בחזה בלייזר לא תסבלו מכאב, מאחר שהוא בעל רמת כאב נמוכה ביותר ביחס לשיטות אחרות.
הטיפול בלייזר יוצר משטח אחיד והומוגני באזור החזה גם שמדובר בדילול חלקי של שיער בית החזה. כמו כן, אורך גל הלייזר הוא קובע ומתמקד על שורש השערה,כך שהוא אינו משפיע על איברים שונים וסמוכים כמו: ורידים, תאי דם ועוד.
אחרי כמה טיפולים בלייזר, תקבלו חזה חלק יותר למרות שלא עשיתם הורדת שיער, ושיער הגוף שעיטר את גופכם קודם לכם מקבל גוון בהיר מאוד אשר לא משאיר מקום לספק שאתם הרבה פחות שעירים מאשר הייתם לפני. אז אם אתם לא רוצים לחוש כאב ולקבל גוף יפה וחלק, אתם חייבים לעשות כמה טיפולים בלייזר שבסופו של דבר ישאירו לכם גוף נחשק ביותר.