דילול שיער בגב לגברים – ופתאום נעים ללכת בלי חולצה

מה לעשות, על העובדה שמוצאנו מהקוף קשה להתווכח (למרות שיש כאלו שיתווכחו אך לא נעסוק בהם כעת) וחלק מהגברים התברכו ברעמת שיער מרשימה ולא – לא בראש אלא באזורים אחרים בהם המראה המתקבל פחות אסתטי, בין האזורים הללו ניתן למנות את הגב. שיעור יתר בגב עלול לגרום לחוסר נוחות רבה, בעיקר בימינו בהן המראה החלק נחשב לאסתטי ומושך.

גברים שסובלים משיעור יתר בגב עשויים למצוא את עצמם נבוכים כאשר באים הימים החמים ומגיע הזמן ללכת לבריכה, לים או כשפשוט מתחשק להסיר חולצה לאחר משחק כדורסל מתיש. מעבר לזאת, עשוי השיער לגרום לחוסר נוחות במישור הזוגי שכן נשים רבות מעדיפות גברים חלקים או גברים עם מעט שיער.

מכל הסיטואציות שהוזכרו ניתן להבין ששיעור יתר בגב עשוי לפגוע בביטחון העצמי ואף לגרום לגבר להימנע מבילויים ומפגשים חברתיים. אם לא די בזאת, עשוי השיעור לגרום לגירודים מטרידים. השילוב בין לחות וחום גורם להזעה וכשהזיעה משתלבת עם השיער העור מתחיל לגרד וזה ממש לא נעים ולא נראה טוב.

היום ניתן לטפל בבעיית השיעור באמצעות שיטות חדישות ויעילות יותר, שיטות שאינן גורמות לגבר לשעבוד ואינן מחייבות אותו לחזור על הטיפולים מידי שבוע – שבועיים כמו למשל: לגשת לקוסמטיקאית מקצועית כדי להסיר את השיער מהגב באמצעות שעווה. בין הדרכים המובילות ניתן למנות את הלייזר.

דילול שיער בגב בלייזר לגברים – טיפול שמשנה את כל החיים

הסרת שיער בלייזר הפכה לנפוצה ביותר וניתן לראות כי גברים רבים מגיעים אל מכונים שמציעים טיפולי הסרת שיער בבטן והגב לגברים וכן  הסרת שיער בידיים, בחזה ובאזורים נוספים. גברים שמעדיפים לקבל מראה טבעי יותר יכולים לגשת אל מכוני לייזר שמבצעים דילול שיער בגב לגברים כאשר גם הדילול מתבצע באמצעות מכשיר לייזר. דילול שיער בגב באמצעות לייזר מאפשר לגבר להסיר את הכמות הרצויה ולקבל את המראה הנחשק.

דילול שיער בגב לגברים מחיר – דרך אגב,  המחיר נמוך יותר מהסרת שיער בלייזר

אם בוחנים את המחיר להסרת שיער בלייזר בגב לגברים ניתן לראות כי מדובר על סכום נאה ביותר משום שההסרה מתבצעת על שטח גדול יחסית. מבדיקת מספר מכונים נמצא כי המחיר הממוצע ל- 12 טיפולי הסרת שיער בלייזר בגב עומד על 3,200 ₪ אך במקרה של דילול שיער יהיה צורך בפחות טיפולים ומכאן שהסכום יהיה נמוך יותר.

אם חושבים לטווח הרחוק הרי שמדובר על טיפול משתלם משום שאם מבצעים לדוגמה הסרת שיער בשעווה לאורך שנים ומדי שבועיים הרי שגם שיטה זו שנחשבת לזולה מצטברת לסכומים משמעותיים וחישוב זה עוד לא כולל את הזמן שהסרת השיער בלייזר חוסכת, את המאמצים שנחסכים על שימוש בשיטות הישנות של הסרת השיער ואת הספונטניות שמעניק הלייזר.