הסרת שיער בגב לגברים – הגב החלק כבר אינו חלום

את השיער שלנו אנו אוהבים, אבל רק על הראש, כשהוא מתחיל להגזים ולמלא את הגוף הוא עשוי להפריע ואפילו לפגוע במראה החיצוני בצורה משמעותית, לכן מחליטים רבים – נשים, גברים וצעירים להסיר שיער באזורים שונים ובין היתר – בגב כאשר קהל היעד המרכזי של אזור זה הוא גברים.

קיימות מגוון שיטות להסרת שיער, חלק מהגברים בוחרים ללכת לקוסמטיקאית מקצועית ולבצע הסרת שיער בגב בשעווה אך מדובר על פתרון זמני משום שכדי לקבל גב חלק יש לבצע את הטיפול כל שבוע – שבועיים (בתלות בצפיפות השיער), לסבול מכאבים וכמובן – לשלם סכום לא מבוטל שמצטבר להוצאה משמעותית גם אם מדובר רק על הסרת שיער בגב התחתון.

שיטה נוספת יכולה להתבצע באמצעות מכשירי הסרת שיער שעובדים על בטריות או מתחברים לחשמל. במקרה של הסרת שיער בגב באמצעות מכשירים ביתיים יש צורך בגמישות מופלאה אך התוצאות מחזיקות מעמד למשך שבוע – שבועיים ולא נוצר לכלוך משמעותי, לגבי כאב? כן, השיטה גורמת לכאב.

למה גברים מעוניינים להסיר שיער בגב?

כפי שציינו – שיער בגב אינו תורם למראה החיצוני. נשים רבות מעדיפות גברים עם גב חלק כך שהשיעור עלול לפגוע בקשרים הרומנטיים. מעבר לזאת, עשוי השיער לגרום לריח רע משום שהשיערות גורמות לזיעה להצטבר – דבר שיוצר תחושה מעיקה. נוסף על הפגיעה האפשרית בקשרים הרומנטיים והריח הרע עשויים הגברים לחוש לא בנוח בעת הליכה לים או לבריכה ואם נודה באמת – יש לנו מספיק צרות בחיים אז אם אפשר להסיר צרה אחת וליהנות מזוגיות, ריח טוב והליכה למקומות מהנים הרי שכדאי מאוד לעשות זאת.

הסרת שיער בגב לגברים – שיטות נוספות להסרת שיער בגב

כפי שציינו – הסרת שיער בגב לגברים יכולה להתבצע באמצעות מספר שיטות – הזכרנו שתי שיטות שהן: הסרת שיער בגב בשעווה ושימוש במכשירים ביתיים. נוסף על שיטות אלו ניתן לבצע הסרת שיער בגב באמצעות מכונת גילוח חשמלית, סכין גילוח ומשחה להסרת שיער אך השיטות הללו לא מחזיקות מעמד למשך זמן רב ותוך יומיים יהיה צריך לחזור על הפעולה. נוסף על כך השיטות הללו גורמות לשיער להיות כהה וקשה כך שהעור אינו נעים למגע. חיסרון נוסף של הסרת שיער באמצעות משחה הוא שהמשחה יוצרת ריח לא נעים וגורמת ללכלוך. היתרונות של הגילוח והמשחות הם שלא מתלווה להן כאב והן מהירות באופן יחסי.

אופציה נוספת וממש לא מומלצת במקרה של הסרת שיער בגב שהוא שטח גדול היא אפילציה שהיא בעצם מחט חשמלית וכשמה – היא לא נעימה במיוחד. במסגרת טיפול אפילציה משתמש המטפל – שחייב להיות מוסמך במחט ייחודית ודקיקה ומחדיר אותה לזקיקי השיערות. המחט דוקרת את הזקיקים, מעבירה זרם חשמלי והתוצאה היא הרס השיערה. מכיוון שהאפילציה מתמקדת בכל שיערה בנפרד הטיפול ארוך מאוד. כמו כן, הטיפול יוצר גירויים וכפי שציינו – כואב מאוד.

השיטות החדישות להסרת שיער ובראשן – הסרת שיער בלייזר הן היעילות ביותר משום שהן מאפשרות למטופל להסיר כמות משמעותית של שיער כאשר השיער שנותר הופך לדליל ביותר. מספר הטיפולים שיש לבצע במסגרת הסרת שיער בלייזר בגב נעים בין 8-12 בממוצע כאשר יש להמתין בסביבות חודש וחצי בין טיפול לטיפול. יש לציין כי המטופלים המתאימים ביותר לטיפולי הלייזר הם גברים בעלי שיער כהה ועור בהיר – נתונים אלו מאפשרים ללייזר להסיר עד כ- 90% מהשיער, כמובן שחשוב לפנות למטפל מקצועי ומוסמך שמספק הסבר מלא על הליך הטיפול, לרבות תופעות הלוואי האפשריות שלרוב ימנעו במקרה של מטפל איכותי.

להסרת שיער בגב עלות גבוה יחסית אך הסכום משתלם לטווח הרחוק משום שהוא חוסך רכישת חומרים ואביזרים להסרת שיער. הסרת שיער בגב מחירים משתנים אך לרוב ינועו המחירים בין 2,500-4,500 ₪ לעשרה טיפולים. הסרת שיער בלייזר יכולה להפסיק את השעבוד – לגרום לגבר להרגיש טוב עם גופו וליהנות מספונטניות.