הסרת שיער בלייזר לפני הצבא או אחרי

הסרת שיער בלייזר לפני הצבא או אחרי ?  נסביר מהם היתרונות והחסרונות

אם אתם עומדים לפני גיוס ואתם מתלבטים לגבי הסרת שיער בלייזר, אתם לא לבד.  רוב המתגייסים והמתגייסות אשר עומדים בפני גיוס לצה"ל מתלבטים בשאלה האם כדי לסיר שעיר לפני הצבא או אחרי הצבא. רגע לפני ההחלטה הגורלית חשוב שתדעו מהם היתרונות והחסרונות של הסרת שיער בלייזר לפני הצבא ואחרי הצבא. בהתאם ליתרונות וחסרונות אלה תוכלו לקבל החלטה נבונה בדבר הסרת השיער.

יתרונות להסרת שיער בלייזר לפני הצבא

להסרת שיער בלייזר לפני הצבא לא מעט יתרונות, הם חוסכים לנו זמן יקר לאחר הצבא וגורמים לנו לסיים את הצבא חלקים.

גיל המתגייס – מאחר שמדובר על גיל 18 שהוא גיל הגיוס לצה"ל, מדובר על גיל שבו המערכת ההורמונלית יציבה מספיק מאחר שהיא סיימה את גיל ההתבגרות, ועל כן  וניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר לפני הצבא ללא כל חשש.

חיסכון בזמן – עם הסרת שיער לפני הצבא אתם חוסכים בזמן רב, במקום להתחיל את הטיפולים לאחר הצבא, אתם מסיימים את השירות עם גוף חלק.

תהיו חלקים בעת שחרורכם מהצבא – עם הסרת שיער לפני הצבא ובמהלך הצבא, תוכלו לעשות את טיפולי הסרת השיער בכל אותה תקופה שתהיו בשירותכם הצבאי, מה שיגרום לכם לסיים את השירות הצבאי חלקים.

לא ירגישו שהסרתם שיער – מאחר שטיפולי הסרת שיער בלייזר בזמן הצבא, מתבצעים כל כמה חודשים בין טיפול לטיפול, לא תהיו צריכים להיות מוטרדים מאיך שאתם נראים בזמן הטיפולים מאחורי המדים. כך שאף אחד שמשרת איתכם לא ירגיש אתם עוברים טיפולי הסרת שיער בלייזר.

טיפולים זולים יותר- אם אתם חברי קופת חולים אשר יש לה הסכם עם מכוני הסרת שיער בלייזר, אתם יכולים לבצע טיפולים במחירים מוזלים ולחסוך לכם כסף רב. הסרת שיער דרך קופת חולים אשר בהסדר עם מכוני הסרת שיער, חוסכת לכם כסף רב, כסף אשר יכול להספיק לכם לטיפולים אחרים.

חסרונות הסרת שיער בלייזר אחרי לפני הצבא

מעבר ליתרונות הרבים של הסרת שיער לפני הצבא, ישנם לא מעט חסרונות להורדת שיער בגיל צעיר יותר, חסרונות אלה כוללים:

לא כל מקום נותן הנחות לחיילים ולצעירים לפני גיוס – למרות שיש לא מעט מכונים אשר עובדים בהסדר עם קופות החולים השונות, ישנם לא מעט מכוני שיער שלא נותנים הנחות למתגייסים לפני צבא וכן לחיילים בצבא

לא כל המכונים מאשרים לטפל במתגייסים – ישנם מכונים אף שלא מאשרים את גיל תחילת הטיפולים לפני הצבא, וזאת מאחר שמדובר בגיל בעייתי להתחלת הטיפולים, מאחר שמדובר על גיל ההתבגרות, גיל שהגוף לא הגיע לסיום הצמיחה שלו, ולכן טיפולי הסרת שיער אינם יעילים דיו.

יתרונות הסרת שיער בלייזר אחרי הצבא

הסרת שיער בלייזר אחרי צבא כדאי עד מאוד לעומת טיפולי לפני הצבא. יתרונות הסרת שיער בלייזר אחרי הצבא כוללים:

גיל המשוחרר- גיל 21 הוא לא גיל 18, מדובר על סיום גיל ההתבגרות. גיל בו החייל המשוחרר מספיק בוגר ואין השפעת הורמונים בדומה לגיל ההתבגרות. לכן הסרת השיער בגיל זה מומלצת עד מאוד, כי היא יותר אפקטיבית מאשר לפני הצבא, וטיפולי הסרת השיער אחרי הצבא הם טיפולים יעילים יותר עם תוצאות מוכחות.

ישנם הנחות ומבצעים- לחיילים משוחררים יש יותר הטבות, הנחות ומבצעים בתור חיילים משוחררים מאשר מתגייסים לפני הצבא. וזאת הודות להסדר בין קופות החולים השונות לבין מכוני הסרת השיער. כך שאתם יכולים ליהנות ממגוון גדול של הנחות ומבצעים במיוחד עבורכם.

תוצאות יעילות יותר- יעילות הטיפולים גבוהה יותר מאשר לפני הגיוס. ניתן להסיר כמות גדולה של שיער בפחות זמן, ללא חשש מהשינויים ההורמונאליים אשר עשויים להפחית זאת בתור מתגברים לפני גיוס.

חסרונות הסרת שיער בלייזר אחרי הצבא

השיער לא נעלם לחלוטין – עם טיפולי הסרת שיער בלייזר השיער אינו נעלם לחלוטין, אלא מתדלדל והצמיחה יותר איטית אך הוא לא נעצר לגמרי. לכן יש צורך לחזור לאחר תקופה ולבצע שוב טיפולי הסרת שיער בלייזר.

יותר טיפולי לייזר– תצרכו לעבור יותר טיפולי הסרת שיער בגלל השטחים הגדולים של השיער בחלקי הגוף. כך שלא ממש תצליחו להעלים את בעיית השיער.

 

  • 2 הסעיפים נכונים תמיד (גם לפני הצבא) מכיוון שהגוף ממשיך להצמיח שיער כל הזמן וטיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבים להסרת שיער לטווח ארוך ולא לצמיתות.