טיול לחו"ל אחרי הצבא – איך זה קשור להסרת שיער בלייזר ?

רבים מהחיילים המשוחררים טסים אחרי הצבא לחו"ל כדי לרוקן את הראש משירות צבאי ארוך, עוד דרך להשיג נוחות בטיול ולהסיר דאגות בזמן הטיול היא ללא שיער מיותר – אל דאגה לא תבזבזו את הכסף של הטיול על זה.

נכון, סיימתים שירות ארוך ועכשיו אתם חופשיים לעשות את מה שחלמתם עליו כבר הרבה זמן, טיול בחו"ל! נכון הגיע הזמן להתפנק ולנקות את הראש. כשטסים לחול לחופשה במיוחד אם זו חופשה ארוכה יש כל מני מטרדים שאם הם לא היו הראש שלכם היה מתעסק רק בטיול בחו"ל ולא ברעשי רקע, כן אנחנו מדברים על שיער מיותר בגוף שמסירים אותו לעיתים קרובות על מנת להראות אסתטים.

זה יהיה מאוד כיף אם בחופי הים בברזיל יראו את הקוביות בבטן ולא את השיערות ולהרים את היד ולהצביע על הנופים בפרו מבלי לחשוף שיערות בבית השחי ובטח ובטח בתאילאנד הטרופית בבגד ים או בכל מקום אחר בעולם  אז אנחנו מציעים לכם להתחיל את טיפולי הרחקת שיער בלייזר לפני הטיול בחו"ל

האזורים הנפוצים שחיילות משוחררות מסירות שיער זה ברגליים, בית שחי, בטן, ידיים וכו'… וחיילים משוחררים בדר"כ מדללים שיערות בבטן, בגב, ברגלים, כתפיים וכו'…

כיום יש מכוני הסרת שיער בלייזר שיודעים להרחיק את השיער המיותר במספר טיפולים בעלות חודשית וסבירה לכל כיס, המחיר כמובן תלוי בכמות הטיפולים, אזור הטיפול, צבע עור וגוון שיער.

למה דווקא הסרת שיער בלייזר?

שיטת הסרת שיער בלייזר היא הנפוצה ביותר מבין השיטות להסרת שיער ישל לכך כמה סיבות:

  • מחירים – בגלל התחרות הרבה בין מכוני הסרת שיער בלייזר המחירים הם שפויים ואפשר כיום להתחיל לטפל החל מכמה מאות שקלים  כמובן תלו באזור המטופל, לדוגמא אזורים כמו: סנטר, פאות, אוזניים וכו… יכולו בסביבות 700 ש"ח לסדרת טיפולים ואילו אזורים יותר גדולים כמו כתפיים, בטן, רגליים יכלו החל מ 2500-3000 ש"ח וצפונה, כמובן יש מבצעים שונים כמו 1+1 אזור + אזור מתנה. כמו שאתם שמיים לב, האזורים המטופים הם חשופים בזמן הטיול – וכן כמו שאמרנו זה שקט נפשי לדעת שמבחינה אסתטית אתם מסודרים.
  • בטיחות – הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה בטוחה יחסית, אך כאן יש להזהר לובצע את הטיפולים במקומות מסמכים עם רישיון לכך.
  • טווח ארוך – שיטה זו של הסרת שיער נחשבת להרחקת שיער לטווח ארוך, לא כמו שעווה, או גילוח או כל שיטה אחרת למעט אפילציה שהיא שיטה פחות מומלצת ומתמקדת באזורים קטנים יותר.
  • מהירות – הטיפולים הם יחסית קצרים ואורכים מספר דקות והזמן בין הטיפולים הוא מספר שבועות לכן שיטה זו מתאימה יותר למי שרוצה להיות פחות מוטרד משער מיותר.

מה עושים בין הטיפולים אם תקופת בטיול בחו"ל היא לתקופה ארוכה?

התשובה שלנו היא להתייעצץ עם מכוני הסרת שיער בלייזר, לכל מכון יש את ההמלצות שלו, תלוי באיזה שלב אתם נמצאים בטיפולים, אם בהתחלה, בסוף או באמצע הטיפול… לכן כל מקרה לגופו של עיניין.

האם ניתן להמשיך את טיפולי הסרת השיער בחו"ל?

אנחנו ממליצים שלא להמשיך את הטיפולים במדינה זרה, אפילו אם המחיר הוא זול יחסית.

האם יש הנחות לחיילים משוחררים?

יש מכוני הסרת שיער בלייזר שנותנים הנחות לחיילים משוחררים, יש לבצע סקר מחירים, הנחות ומבצעים לפני שבוחרים מכון להסרת שיער בלייזר, אנחנו ממליצים ביצירת הקשר עם המכון לציין שאתם חיילים וכמו כן לא להסתיר את העובדה שאתם מכתננים טיול לחול.

 

בהצלחה!