הסרת שיער בלייזר לספורטאים

הסרת שיער בלייזר לספורטאים – למה הם עושים את זה ומדוע הטיפול מומלץ?

שחיינים, רוכבי אופניים, אצנים וטריאתלוניסטים רבים זוכים להערכה ואף להערצה בציבור משום שהם ניחנים בתכונות אופי מרשימות כמו: נחישות, ספורטיביות התמדה ודבקות במטרה. על הדרך נהנים אותם ספורטאים גם מגוף שרירי ומעוצב שזוכה גם הוא לתשואות הציבור אך אולי הבחנתם בדבר נוסף? בטוח ששמתם לב לכך – האם חשבתם שזה טבעי? אם הנחתם שהעור החלק והמבריק מזיעה בשעת מאמץ הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה המנצחת הרי שברוב המקרים אתם טועים.

נכון, יש אנשים שניחנו בגוף חלק יחסית אך רוב האנשים מוכיחים את האמת והיא שמוצאנו מהקוף. הסוד של הספורטאים החלקים הוא שהם מסירים שיער ולהסרת השיער – בעיקר בקרב הגברים בהם נתמקד נובעת בשל שתי סיבות מרכזיות שהן: שיפור הביצועים האישיים ושיפור מראה הגוף. מיד נפרט על שתי הסיבות הללו.

מה הקשר בין ביצועים אישיים ובין הסרת שיער?

השאיפה של כל ספורטאי מקצועי או חובב ספורט מושבע היא להתקדם ולהשתפר. כדי להשיג את המטרה הנכספת משקיעים הספורטאים זמן ומאמצים פיזיים במהלכם הם משפרים את הסיבולת, בונים את השרירים, שומרים על גמישות וכמובן – מקפידים על תזונה בריאה, צריכת ויטמינים, שתיית מים בכמות מספקת, שינה טובה, נמנעים משימוש בסמים ושתיית אלכוהול (או שותים בכמות מעטה בלבד) ומסירים שיערות.

הסרת השיער גורמת לפעילות להיות נעימה יותר, מונעת ריח חריף של זיעה (או לפחות מפחיתה מהריח הרע), מפחיתה את כמות הזיעה, גורמת לה להתייבש מהר יותר והחשוב ביותר – מפחיתה את החיכוך במים וברוח כך שהגוף יכול לנוע באופן מהיר יותר.

האזורים מהם מסירים הספורטאים את השיער עשויים להשתנות – לדוגמה: ברוב המקרים יסירו רוכבי האופניים שיער ברגליים בעוד השחיינים יסירו את השיער בכל הגוף. דרך אגב, ככל הנראה השחיינים הם הספורטאים הראשונים שהחלו להסיר את השיער בעולם הספורט.

הסגידה לגוף החלק

הגוף החלק הפך כבר ממזמן לעניין חברתי כך שהיום גם גברים וגם נשים מסירים שיער באמצעות שיטות שונות. כאשר מדובר על ספורטאים שלא נוהגים ללבוש יותר מדי בגדים גוברת החשיבות של הגוף החלק כך שניתן להבין מדוע יבחרו הספורטאים להסיר את השיער. נוסף על כך, הסרת השיער גורמת להבלטת השרירים – דבר שחשוב לכל הספורטאים (גם אם הם יגידו שזה לא חשוב להם).

בניגוד לאנשים שלא עוסקים בספורט באופן מקצועי או יומיומי, הספורטאים מבצעים את הפעילות בכל חודשי השנה כך שאם האדם "הרגיל" שמבצע פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע ויכול ללבוש בגדים שמכסים את גופו, שואפים הספורטאים לשמור על גופם החלק במשך כל הזמן ולכן הם מסירים את השיער בתדירות גבוהה. במקרים בהם מסירים את השיער באמצעות השיטות הישנות שכוללות: גילוח, הסרת שיער בשעווה ושימוש במשחות או מכשירי הסרת שיער ביתיים הופכת הסרת השיער לשעבוד מטריד.

ויהי לייזר – למה מומלץ לספורטאים להסיר שיער בלייזר?

השיטות הישנות שהזכרנו משעבדות את הספורטאים משום שהן אינן פותרות את שורש הבעיה (הבנתם את משחק המילים שלנו? משעשע לא?) מה אתם מחמיצים פנים? בואו נמשיך. הסרת שיער בגילוח או באמצעות קרם למשל גורמת לשיער להפוך לעבה וקשה ולגדול תוך מספר ימים. הסרת שיער בשעווה או באמצעות מכשיר חשמלי ביתי תהיה טובה יותר אך כואבת, היא אומנם תחזיק מעמד במשך שבועיים בערך – משום שהיא מסירה את השיער מהשורש אך לאחר מכן יהיה צריך לחזור על התהליך.

הסרת השיער אינה צריכה להפוך לשעבוד וניתן לפתור את הבעיה ולחסוך זמן וכאבים באמצעות שיטה פופולארית ויעילה שהיא: הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר לספורטאים היא שיטה מומלצת ביותר משום שתוך מספר טיפולים יוכלו הספורטאים ליהנות מגוף חלק ואסתטי לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לספורטאים – גוף חלק לתוצאות טובות

הסרת שיער בלייזר פועלת בצורה הטובה ביותר על מטופלים בעלי עור בהיר ושיער כהה – חשוב לדעת זאת לפני שמתחילים לבצע את סדרת הטיפולים. כדי לקבל תוצאות טובות ולהגיע לאחוזי הצלחה גבוהים (טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים להסיר עד 90% מהשיער המיותר) יש לבצע את הטיפול במכון מקצועי ואמין שנותן אחריות, משתמש במכשור שקיבל אישור ממשרד הבריאות ומחזיק בכל התקנים הדרושים ולוודא שהמטפל מוסמך, צבר ניסיון ומבצע אבחון יסודי ותיאום ציפיות שכולל הסבר מפורט על התהליך לפני התחלת הטיפול.