הסרת שיער בלייזר בפנים לגברים

הסרת שיער בלייזר בפנים לגברים – השיטה היעילה להרחקת שיער לטווח רחוק

הסרת שיער בלייזר מזוהה לרוב עם נשים, בעוד שגברים נאלצים להסתפק על פי הנורמות החברתיות בשיטה המסורתית של גילוח שיער הפנים באמצעות תער, פעולה מייגעת אשר לעיתים רבות הצורך לחזור עליה הוא יומיומי, ובמקרים מסוימים בהם השיער עבות וסמיך לא ניתן להשיג את המראה החלק למשעי המתבקש. פעולת הסרת שיער בלייזר בפנים לגברים אינה פעולה חריגה כיום, כאשר המודעות לאסתטיקה והחיפוש אחר נוחות יומיומית גדלים וגברים רבים מוכנים להניח את פניהם ואת כספם על קרנות הלייזר.

האם כל הגברים מתאימים להסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר דורשת סבלנות ודבקות במטרה. מספר הטיפולים הנדרש לרוב יהיה גדול יותר מאלה שידרשו לנשים באותו אזור, הן בשל עובי השערה והן בשל צפיפות השיער. טיפול הסרת שיער בלייזר לגברים בפנים וטיפולי הסרת שיער בלייזר בכלל מבוססים על פגיעת קרני הלייזר בזקיקי השיער האחראים על הצמיחה החוזרת של השיער. לניגודיות בין צבע העור לצבע השערה ישנה משמעות בהצלחת הטיפול, כאשר ככל שמדובר בניגודיות גדולה יותר (דוגמת שיער כהה הצומח על עור בהיר) הסיכוי לאחוזי הצלחה גדולים יותר גדל.

איפה גברים מסירים שיערות?

הסרת שיער בלייזר בפנים עבור גברים אינו בהכרח מדבר על הסרת שיער בזקן והשפם, אשר מטבעם עבותים יותר. ישנם גברים אשר חיים בשלום עם גילוח השפם והזקן, אך מעוניינים לדלל ו/ או להיפטר לחלוטין משיער מיותר באזור תנוכי האוזניים, בחיבור בין הגבות, מעל עצמות הלחיים ובאפרכסת החיצונית. אזורים אלה ידועים כפחות שעירים, וגברים אשר סובלים משיעור יתר בהם מעדיפים להיפטר מהשיער המיותר באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ולהניח למלחמה היום-יומית בהם בעזרת סכין או מכונת הגילוח.

אז למה אתם מחכים? לכו להסיר שיער מיותר

ישנם לא מעט גברים אשר היו מעוניינים להתמסר לסדרת הטיפולים ולהשקיע את סכום הכסף הנדרש, על מנת ליהנות מאיכות חיים ונוחות גבוהה יותר, שלא לומר להיפטר מטרוניות בת הזוג שלהן על השיער הדוקרני המיותר. מה שעומד בינם לבין טיפול הסרת שיער בלייזר לגברים בפנים הוא החיבור בין המבוכה מהסטיגמה החברתית לחששות לגיטימיים מהליך הטיפול עצמו ותוצאותיו, או תופעות הלוואי שעשויות להופיע בעקבותיו. בעוד שהסטיגמות החברתיות מתמוססות ונושרות בעזרת גברים רבים שבחרו לשים את הטיפוח, היופי והנוחות שלהם במרכז הבמה ולא להיות מושפעים מדעות קדומות, בעת בחירת מכון יופי המבצע הסרת שיער בלייזר בעבור גברים בפנים חשוב לתת את הדעת על הניסיון, שיטות העבודה והמכשור, שביכולתם להבטיח את הצלחת הטיפול.

דעו לכם שהסרת שיער בלייזר היא לא לצמיתות

בין תופעות הלוואי הידועות הן אדמומיות או נפיחות באזור הטיפול, ואלה לרוב ירדו בהדרגה תוך מספר שעות, כאשר הצלחת הטיפול מותנת בהתאמת מספר הטיפולים למטופל על פי סוג העור, עובי השיער וצפיפותו וכדומה. חשוב לדעת כי אין להבטיח מאה אחוזי הצלחה ודילול השיער עד עצירת המשך צמיחתו בשבעים אחוזים נחשב לטיפול מוצלח. כמו כן חשוב לא לדלג על קבלת ייעוץ מקדים לפני הטיפול, בו יש לפרט כל קושי או חולי בפני המאבחן, שכן למחלות או נגעים של הגוף עשויה להיות השפעה על הצלחת הטיפול, ובמרי קיצון אף לסכן את המטופל.