הסרת שיער בלייזר בפנים המלצות לנשים

הסרת שיער בלייזר בפנים המלצות לנשים

האיבר החשוף ביותר בגוף הוא הפנים, והם גם כרטיס הביקור שלנו לעולם. לכן, לרבים מאיתנו חשוב להסתיר או לטשטש פגמים בפנים, ובכלל זה גם הסרת שיער מיותר. בעבר נהגו נשים להסיר את השיער בעזרת שעווה, חוט, וטכניקות תלישה אחרות, אך השיטה המומלצת היום להסרת שיער בכלל, ומומלצת להסרת שיער בפנים בפרט, היא בעזרת לייזר או קרני אור. על הסרת שיער בלייזר בפנים המלצות ומידע, במאמר שלפניכם.

מכון הלייזר המומלץ לנשים להסרת שיער פנים

מכון לייזר מומלץ לביצוע הסרת שיער בלייזר בפנים הוא מכון מנוסה וותיק, המחזיק בכל באישורים הנדרשים על ידי משרד הבריאות. המלצות מחברים לגבי התנהלות המכון המומלץ חשובות גם הן כדי למצוא את המכון הנכון. כאשר מדובר בהסרת שיער בלייזר בפנים ההמלצה היא להקפיד יותר מתמיד על איכות המכון והטיפולים, כדי להימנע מנזקים לעור הפנים.

מכשיר לייזר מומלץ לאזור הפנים – לנשים.

שיער הפנים עדין יותר משיער הגוף, ובהיר יותר ממנו, ולכן מכשירי הלייזר הישנים אינם מומלצים להסרת שיער בפנים. מומלץ וחובה על צוות המכון לבצע בדיקות לפני הטיפול כדי להתאים את הטיפול לשיער ולעור באופן המדויק ביותר. המכשירים המומלצים לביצוע הסרת שיער בפנים הם המכשירים מהדור החדש כמו אלכסנדריט, סופרנו ואחרים.

משנה זהירות

אמנם, כללי הזהירות המומלצים בעת הסרת שיער בפנים זהים לכללים המומלצים להסרת שיער בשאר הגוף, אך בשל העובדה כי מדובר בעור רגיש ובמקום חשוף, מומלץ לנקוט במשנה זהירות:

  • מומלץ להימנע מחשיפה לשמש בתקופה שלפני הטיפול.
  • מומלץ וחובה להימנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול, כדי למנוע כתמים על העור.
  • מומלץ למרוח קרם לחות מתאים וקרם הגנה בכל יציאה הכרחית החוצה. כמו כן מומלץ לחבוש כובע רחב שוליים.
  • מומלץ להזין את עור הפנים, בחומרים שאושרו על ידי הצוות הרפואי במכון כדי לשמור עליו מפני יובש.