הסרת שיער אילוס – ELOS – סיקור

כמובן נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד, לאתר זה אין קשר עם המכשירים המדוברים, אם מצאתם טעות בכתוב נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו נעדכן את הכתבה בהתאם.

הסרת שיער אילוס – ELOS, היא הסרת שיער במכשיר הכי מתקדם היום בעולם האסתטיקה, נפרט כאן מהן היתרונות של מכשיר זה:

מכשירי ELOS משלבים בין שתי טכנולוגיות של הסרת שיער: אור  (IPL) וגלי רדיו (RF), שילוב תרמי של הטכנולוגיות האלה הופך את הסרת שיער באילוס לבטוחה ביותר הקיימת היום.

הסרת שיער בטכנולוגיית elos

משכירי האילוס הם התוצאה של הבנת הפיסיקה: איך להגיע לשורש השיערה ולבזבז כמה שפחות אנרגיה בדרך, ככל שהאנרגיה של האור והרדיו לא נספגים בעור הגוף ככה הצריבה והחום המבוזבזים בעור נמוכים יותר והאנרגיה שפוגעת במלנין השיערה גבוהה יותר מה שהופך את הטיפול ליותר אפקטיבי ופחות כואב,  הסרת שיער אילוס – ELOS היא המתקדמת ביותר הקיימת היום.

מה ההבדל בין טכנולוגית ELOS וסוגים אחרים של הסרת שיער?

שלא כמו השעווה ואפילציה, טיפולי הסרת שיער ב ELOS הם מהירים וכמעט ללא כאבים, השיער ייעלם לנצח (כולל שיער בהיר) הסרת שיער בלייזר ELOS הורסת את זקיק השיער לחלוטין וניתן להגיע באמצעותו להסרת שיער לצמיתות, הסרת שיער ELOS, בניגוד לסוגים אחרים של הסרת שיער בלייזר, מזהה ומשפיעה רק זקיקי שיער בלבד ומשאיר את העור ללא נזקים.

צפו בסרטון המדגים את פעולת האילוס – elos

http://youtu.be/FtExv9utcsM

קרדיט סרטון מיוטיוב (Syneron Candela)

elos הסרת שיער מכשיר ביתי

מכשיר me להסרת שיער לצמיתות משתמש בטכנולוגיית elos, מכשיר זה הוא ידידותי מאוד, קטן ויעיל שבאמצעותו תוכלו להסיר שיער בבית, מכשיר ביתי זה הוא המומלץ ביותר מבין מכשירי הסרת שיער ביתיים הקיימים היום, כמובן לפני שאתם מקבלים החלטה האם לרכוש את מכשיר me להסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית elos אנחנו ממליצים ליצור קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר ולברר כמה עולה להסיר שיער בטכנולוגיה זו, יכול מאוד שתופתעו ותגלו שהסרת שיער במכונים יותר זולה לאיזורים הספציפיים שאתם רוצים להסיר בהם שיער מאשר רכישת מכשיר ביתי me.

הבהרה:

כתבה זו היא סיקור בלבד ואין לאתר זה שום קשר עם המכשיר המדובר.