הסרת שיער בלייזר בגב

הסרת שיער בלייזר בגב

הגב הוא אחד האזורים הגדולים בגוף וכאשר הוא שעיר הוא עלול לגרום לתחושת חוסר נוחות, לכן פונים רבים אל מכוני הלייזר ומבצעים הסרת שיער בגב. מדוע הבחירה הפופולארית היא הסרת שיער בלייזר? שאלה טובה! והנה התשובה – מכיוון שמדובר על אזור גדול שקשה להגיע אליו ומכיוון שהשיטות המוכרות – גילוח, שעווה, משחות וכו' אינן מחזיקות מעמד למשך זמן רב, גורמות לשעבוד ויוצרות מראה שאינו אסתטי (בעיקר הגילוח והמשחות), נמצא כי הלייזר הוא השיטה הטובה ביותר. שיטה אחרת – כמו האפילציה אינה מתאימה גם היא משום שהיא מיועדת עבור אזורים קטנים כמו למשל: מפשעות, בית שחי וכו'. כמובן שגם במקרה של הסרת שיער בלייזר, יש לגשת אל מטפל מקצועי שיתאים את הטיפול לגוון העור, לעובי השיער ולצבעו.

לא רק גברים

המחשבה שרק גברים מבצעים הסרת שיער בגב אינה נכונה שכן ישנן נשים שסובלות משיעור יתר באזור, השיער המיותר בגב גורם להן לחוש חוסר ביטחון והן עשויות להימנע מלבישת בגדים שחושפים את האזור. כתוצאה מהעיסוק הרב בתחום והשאיפה לעור חלק ואסתטי מגיעות אל מכוני הלייזר גם נשים שאינן שעירות במיוחד. בעזרת טיפולי הלייזר אשר משמידים את שורשי השיער ניתן לבצע טיפול איכותי ולהפחית את כמות השיער עד כ – 90% בעוד שהשיער שנותר נחלש בצורה משמעותית.

כמה זה עולה? מחיר הסרת שיער בלייזר בגב

הסרת שיער בלייזר בגב דורשת כ – 10 טיפולים בממוצע כאשר המחיר מושפע ממין המטופל, כמות הטיפולים הנחוצה והמכון. באופן כללי ניתן לומר כי 10 טיפולים עבור נשים יעלו כ – 2,300 ₪ בממוצע ו – 10 טיפולים עבור גברים יעלו כ – 3,500 ₪ בממוצע.

לפני שמחליטים היכן לבצע את הטיפול יש לערוך השוואת מחירים. ניתן לקבל מידע על המחירים באמצעות האינטרנט –  כל מה שצריך לעשות הוא להקליד את המשפט: "הסרת שיער בלייזר בגב מחיר" בשורת החיפוש. כמו כן, ניתן לבדוק מהם מחירי השוק באמצעות פנייה לחברים וקרובי משפחה שעברו את הטיפול או באמצעות גלישה בפורומים.

לבדוק את מכון הלייזר בקפדנות

כמובן שאין לבחור במכון רק על סמך המחירים ויש לנהוג בחשדנות כאשר מכון מציע טיפולים במחיר נמוך שכן ייתכן והוא משתמש במכשור לא איכותי, מעסיק מטפלים שאינם מנוסים וכו'. חשוב מאוד לקבל המלצות ולבדוק מיהם המטפלים (רק רופא מומחה ומטפלים מוסמכים יכולים לבצע את הטיפול). כמו כן, יש לבדוק באיזה מכשור משתמש המכון, לעבור אבחון מסודר אצל המטפל, להבין מהן תופעות הלוואי האפשריות (כוויות, צלקות, פיגמנטציה וכו') ולערוך תיאום ציפיות. מטפל מקצועי שעבר הסמכה וצבר ניסיון יגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול, ימנע את תופעות הלוואי – או לפחות יפחית את הסיכוי שהן יופיעו ויאפשר למטופל לצאת מהטיפול כשהוא חלק ומרוצה.