הסרת שיער בלייזר בגב לגברים ונשים

הסרת שיער בלייזר בגב לגברים ולנשים

המודעות לאסתטיקה הגופנית כבר מזמן אינה נחלת נשים בלבד. המטרוסקסואליות הפכה לנפוצה, ואיתה גם טיפולי הסרת שיער בכלל, והסרת שיער בלייזר בפרט, בקרב גברים. הטיפולים העיקריים שעוברים גברים הם הסרת שיער בלייזר בגב ובכתפיים, ופעמים רבות גם בחזה ובבטן.

להיפטר מהשיער המיותר בגב.

הסרת שיער בשיטות שאינן טיפולי לייזר אינן יעילות מספיק לטווח ארוך, והסרת שיער בשעווה כואבת מאוד ומחזיקה מקסימום 3 שבועות. הסרת שיער בשעווה, אפילו ברגליים, כואבות עבור רוב הנשים. תארו לכם את סבלם של הגברים שעוברים הסרת שיער בשעווה, כאשר צפיפות השיער שלהם ועוביו גדולים הרבה יותר מאצל נשים. גם כאשר מדובר בטיפולים בלייזר יהיה מוגזם לצפות להסרת שיער לצמיתות בגב או בכל מקום אחר, אך הטיפול אינו כואב, ומדובר על 4-5 שנים לפחות בהן לא יגדל שיער במקום. אם וכאשר הוא יגדל שוב, השיער יהיה דליל יותר, דק יותר ועדין יותר, כך שניתן יהיה להסירו שוב בקלות רבה יותר, אם תרצו.

המראה החלק ללא שערות בגב.

29544227_sחזה חלק הפך למראה הגברי הנכון בשנים האחרונות, ואם החזה חלק, כמובן שגם הכתפיים צריכות לעמוד בסטנדרט, וכן הגב. אם כבר ביצעתם הסרת שיער בלייזר בחזה, הקפידו לבצע גם הסרת שיער בלייזר בגב עליון ותחתון ובכתפיים, כדי להימנע ממראה  מגוחך משהו. רגליים שעירות, לעומת זאת, עדיין נחשבות גבריות, ולמעט שחיינים מקצועיים גברים אינם ממהרים להיפטר משיער הרגליים שלהם.

לא רק גברים מסירים שיער בגב אלא גם נשים.

בשל העובדה שנשים מקפידות על אסתטיקה מגיל צעיר, אנחנו לא נתקלים בנשים בעלות גב שעיר. לא מדובר, חלילה, על שיער כמו אצל גברים, אך גם נשים סובלות לעיתים משיער עודף וכהה בגב. עד לא מזמן, נאלצו נשים אלה לסבול מתלישת השיער בשעווה או אפילציה כואבת ואיטית, אך תודה לאל על טיפולי הלייזר. הצוות הרפואי העובד במכוני הלייזר השונים יכול להעיד כי הסרת שיער בלייזר בגב לנשים אינה נדירה כפי שהגברים היו רוצים לחשוב, הסרת שיער בגב לנשים נפוצה יחסית.

כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות בגב

הסרת שיער בלייזר בגב, או בכל מקום אחר, היא תהליך והתוצאות אינן מיידיות, בוודאי לא כאשר מדובר בשיער גברי צפוף וכהה, בעל נטייה לצמוח במהירות בשל הטסטוסטרון הגברי. לכן יש לקחת בחשבון שדרושה סדרה של לפחות 10-12 טיפולים כדי להגיע לתוצאות טובות של הסרת השיער בלייזר בגב ובכתפיים, וכן במוקמות נוספים בהם צפיפות השיער הגברי גדולה. לכל שערה 3 מחזורי גדילה, ולכן יש להמשיך בסדרה כולה, תוך הקפדה על הפרשי זמן של 12 שבועות בין טיפול לטיפול, כדי למנוע את המשך הצמיחה של השערות.

האם טיפול הלייזר בגב יעיל?

אם צריך לענות במילה אחת – כן. הסרת שיער בלייזר היא השיטה היעילה ביותר כיום להסרת שיער לטווח ארוך. יחד עם זאת, כדאי לדעת שבכל טיפול נפגעים בממוצע כ-10% מזקיקי השיערות, ותוצאה של 70% ומעלה פחות שיער בסיום סדרת הטיפולים היא תוצאה משביעת רצון.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר בגב?

סוגיית המחיר תמיד תופסת נפח נכבד מההחלטה על ביצוע הסרת שיער בלייזר. בשל המכשור המתקדם והמחויבות להשגחה של צוות רפואי על כל התהליך, הטיפולים אינם זולים. כאשר מדובר בהסרת שיער בלייזר בגב המחירים אף עשויים להיות גבוהים יותר בשל ריבוי השערות, אך עדיין יש לזכור, כי ההשקעה משתלמת לחלוטין, והסרת שיער בלייזר בגב ובכל מקום אחר היא השקעה חד פעמית!