הסרת שיער בלייזר בחזה

הסרת שיער בלייזר בחזה – מתחת לפני השטח

היא:

אוקיי. סוף סוף זה קורה – הרגע לו חיכיתי מאז שראיתי אותו, מה לעשות, יש בו משהו שמאוד מושך אותי ובמקרה הספציפי הזה – איתו אני מרשה לעצמי להשתחרר, טוב, אולי לא לגמרי להשתחרר, אולי עדיף להתפשט בחושך, בכל זאת זה לא נעים.. שיער בחזה זה לא דבר מפתה וכבר מזמן שמתי לב שיש לי קצת. הוא אסף אותי בספונטניות, לא הספקתי להתארגן ופתאום הגעתי אל הדירה שלו. רק בבקשה שלא יבקש להדליק את האור..

הוא:

אני לא מאמין שהיא כאן, לא מתאים לי להתנהג בכזו ספונטנית.. לבוא ולאסוף אותה מהעבודה, לצלצל מהדרך לשאול מתי היא מסיימת.. מה קרה לי פתאום שלא תכננתי וטיפחתי את עצמי לפני כזה דבר משמעותי? מה אם היא תגעל מהשיערות המרגיזות שיש לי על החזה? גם חושך לא יעזור במקרה שלי. טוב אין מה לעשות, נתמודד. נקווה לטוב.

מסירים את השיערות בחזה = מסירים את הדאגות

אם אתם מזדהים עם הזוג שנמצא לפנינו המאמר הזה מיועד עבורכם משום שכפי שאתם רואים – אתם לא לבד בעסק הזה של שיעור יתר שגורם לרבים מאיתנו – גם לנשים וגם לגברים להרבה סבל וחוסר ביטחון.

בעידן שלנו נחשב הגוף החלק לגוף האידיאלי, אי אפשר לשכוח מהדבר לרגע ובעיקר כאשר מדובר על רגעים אינטימיים. אנשים רבים שהחליטו שנמאס להם ושהם מעוניינים להפסיק את השעבוד ולהיות מסוגלים לחיות חיים ספונטניים ונעימים יותר הפנימו שהפתרון לשיעור היתר לא יגיע בדמות השעווה או סכין הגילוח – הפיתרון יהיה להסיר את השיער בלייזר כך שבמקרה בו אנו עוסקים נמליץ  לכם לבצע הסרת שיער בלייזר בחזה.

איך זה מתבצע? מה המטפל בודק במהלך האבחון?

הסרת שיער בלייזר לגברים וכן הסרת שיער בלייזר לנשים מתבצעת על ידי שליחת קרן לייזר אל עבר זקיקי השיערה, קרן הלייזר מחממת את הזקיקים ומשמידה אותם. באמצעות סדרת טיפולים שכוללת כ- 10 טיפולים בממוצע במרווחי זמן של חודש בערך ניתן להסיר עד כ 90% מהשיער כאשר השיער שנותר הופך להיות דליל ועדין יותר. הסרת שיער בלייזר בחזה עשויה לגרום לכאב אך ניתן להפחית את רמתו על ידי מריחת משחת אלחוש על החזה ועל ידי שימוש בזרוע קירור.

לפני שמחליטים לבצע את טיפול הלייזר יש לעבור אבחון מקצועי. האבחון מתבצע על ידי המטפל שחייב להיות מוסמך ובעל ניסיון. המטפל בוחן את מצבו הבריאותי של המטופל, את גוון עורו, גוון שיערו וצפיפות השיער. המטופלים המתאימים ביותר לטיפול הם בהירי עור ובעלי גוון שיער כהה, בניגוד להם בהירי שיער לא יכולים לבצע את הטיפול.

אם המטפל החליט שהמטופל מתאים הוא יסביר לו על התהליך, יבצע תיאום ציפיות, יזהיר אותו מפני חשיפה לשמש במהלך הטיפול ויבהיר לו שעשויות להיות לטיפול תופעות לוואי כמו: כוויות, צלקות, פיגמנטציה ותופעות נוספות. כאן נציין שבחירה במטפל מוסמך ומקצועי ובמכון מקצועי ובעל ניסיון יפחיתו את הסיכונים ויתרמו לאיכותו של הטיפול.

כמה הטיפול עולה ודגשים חשובים

שאלת השאלות בנוגע לטיפולי הלייזר נוגעת למחיר, במקרה בו אנו עוסקים נוכל לומר כי הסרת שיער בחזה עבור גברים עולה כ- 2,950 ₪, מחיר זה כולל 10 טיפולים. בכל מקרה בו מעוניינים לבצע את הטיפול מומלץ לבדוק מכונים שונים, לשאול מהם המחירים שלהם ולבדוק אם יש להם מבצעים משתלמים. ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בחזה במחיר נמוך יותר גם דרך קופת החולים בה חברים, חלק מהקופות מציעות לחבריהן הנחות עבור טיפולי הסרת שיער במכונים שונים.

חשוב שלא להתפשר על מכון שגובה מחירים נמוכים במיוחד ולהקפיד לוודא שהוא מקצועי, מעניק אחריות, נקי, מבוטח, משתמש במכשור שעומד בכל התקנים וקיבל אישור ממשרד הבריאות וכמובן – שהטיפול מתבצע על ידי מטפל מוסמך ובעל ניסיון. כדי למצוא את המכון המתאים רצוי לקרוא חוות דעת ולבקש המלצות מהסובבים. אנשים שביצעו הסרת שיער בלייזר יוכלו לתת את חוות הדעת הטובות ביותר.

הסרת שיער בלייזר בחזה תאפשר לכם לנהוג בספונטניות ולא לחשוב פעמיים לפני ביצוע פעולות שכרוכות בחשיפה. החיים שלנו מספיק לחוצים ושגרתיים אז אם יש איזו דרך להפחית את הלחץ ולאפשר לעצמנו לנהוג בספונטניות שווה לקחת אותה.