הסרת שיער בלייזר בחזה – למה כדאי ואיך זה עובד?

אם הייתם פונים אל סבא שלכם ושואלים אותו האם חשב אי פעם בצעירותו להסיר שיער (באחת הדרכים הישנות שהיו בימים ההם) הוא היה מביט בכם במבט המום ותוהה מה גורם לכם לשאול אותו שאלה שכזו. כן, בימים אלו היה תחום הסרת השיער שייך רק לנשים והגברים כלל לא חשבו שגבם השעיר צריך להיפרד משערה או שתיים – ההפך היה הנכון – אז נחשב השיער לסמל לגבריות.

הסרת שיער בלייזר בחזה, בבטן ובאזורים נוספים

עם חלוף השנים התפתחו מגוון שיטות להסרת שיער ובשל שינויי הדפוסים והנורמות בחברה הפך מראה הגוף החלק למועדף גם על ידי גברים שהשכילו להבין שכעת זהו צו האופנה. בין מגוון השיטות להסרת שיער חלו התפתחויות רבות בתחום מכשירי הלייזר כך שהוא נכנס גם אל בתי החולים וכל בעלי המקצוע שמתמחים בתחום מקפידים להישאר עם היד על הדופק ולהצטייד במכשירים החדישים ביותר בשוק. הסיבה להצלחת מכשירי הלייזר היא שהמכשירים הללו מבטיחים תוצאות מצוינות במינימום זמן ובשל הצלחתם הם מנפנפים לשלום לשאר השיטות של הסרת השיער- ביניהן: גילוח, מחט חשמלית, שעווה, משחות שונות להסרת שיער ועוד.

ניתן להשתמש בלייזר כדי להסיר שיער ממגוון אזורים בגוף, ביניהם- החזה והבטן. הסרת שיער בלייזר בחזה לנשים והסרת שיער בלייזר בחזה ובבטן לגברים הינם חלק מהמקומות המקובלים. בנוגע למחיר – הסרת שיער בלייזר בחזה ובבטן לגברים עולה כ- 3200 ₪ בממוצע, הסרת שיער בחזה (פטמות) עולה כ- 700 ₪ בממוצע והסרת שיער בבטן לנשים (שיער פס בבטן) עולה כ- 1500 ₪ בממוצע.

למה כדאי להסיר שיער בחזה ובבטן?

הסרת שיער בלייזר בחזה לנשים נפוצה פחות מאצל גברים משום שהנשים פחות שעירות מהגברים באותו אזור. גברים שמבצעים הסרת שיער בלייזר בחזה ובבטן נהנים להסיר את החולצה וללכת בים בנוחות ובגאווה, עצם העובדה שהם הסירו את השיער והשקיעו בכך זמן, כסף ואולי סבלו מכאבים מראה כי אכפת להם ממראם החיצוני ומשדרת לסובבים שהם משקיעים בעצמם. מעבר לזאת, תורמת הסרת השיער בלייזר לתחושה הפיזית- גברים שמבצעים את ההסרה נהנים מגוף חלק ולכן פחות חם להם בחודשי הקיץ. כמו כן, הם סובלים פחות מריח רע. נכון, זו אינה פעולה נעימה לרוב האנשים וההסרה עשויה  לגרום לכאב אבל היא שווה את המחיר שכן התוצאות נפלאות והגוף החלק תורם לביטחון העצמי ואף מסייע בזוגיות.

כל הדיבורים האלו ועדיין לא הבנתי… איך הלייזר עובד?

הטכנולוגיה של הלייזר משתמשת באור והופכת אותו לחום כך שהוא מחמם את שורשי השיערות והורס אותן. בעת הטיפול הלייזר מכוון אל השיערה וחודר אל העור. לאחר כמה טיפולים נהרס השורש לגמרי והשערה אינה צומחת יותר.

לפני שמתחילים את התהליך יש לוודא שבעל המקצוע אשר מסיר את השיער הינו מומחה שעובד תחת פיקוח רפואי ומשתמש במכשיר שמתאים למטופל. יש לציין כי הסרת שיער בלייזר מתאימה במיוחד לבעלי גוון עור בהיר ושיער כהה. ככל שגוון העור כהה יותר קיים סיכון רב יותר לכוויות. כמו כן, הלייזר לא מתאים לבעלי שיער שיבה, לג'ינג'ים ולבלונדינים.