הסרת שיער בלייזר אחריות לכל החיים – האם שי דבר כזה?

הסרת שיער בלייזר אחריות לכל החייםכנראה שלא! אבל יש מקומות שלא מגבילים את מספר הטיפולים, ונפרט בהמשך, באמצעות הסרת שיער בלייזר ניתן להגיע לרמה של צמיתות (או יותר נכון להגיד הסרת שיער לטווח ארוך), זאת אומרת שלא יצמח לכם שיער שוב בכמות שהיתה, הרשתות המובילות להסרת שיער בלייזר נותנות את ההבטחה של אחריות לכל החיים שהשיער לא יצמח שוב (ככה היה בעבר, זה עדכון לכתבה), מודל זה הוא שיווקי שמושך הרבה לקוחות, כאשר הלייזר משמיד את שורש השיערה, היא לא תצמח ותתפקד שוב לכל החיים ומכאן ההבטחה לאחריות (ראו עדכון בסוף הכתבה).

האם רק באמצעות הלייזר ניתן לקבל הבטחה של הסרת שיער עם אחריות לכל החיים?

התשובה היא לא, אם אתם מסירים שיער באפילציה גם תוכלו לקבל אחריות שהשיער לא יצמח שוב לאחר מספר טיפולים, השיער מושמד ולכן לא יצמח שוב, יש עוד מספר אפשרויות ולא רק בלייזר לקבלת אבטחה זו, כיום קיימים מספר מכשירים, כמו הסרת שיער באולטרה סאטונד, שגם שיטה זו היא לצמיתות וגם שם תקבלו אבטחה להסרת שעיר לכל החיים.

מה צריך לעשות כדי להבטיח את האחריות כאשר מבצעים הסרת שיער?

פרט זה הוא חשוב מאוד, הוא למעשה מבטיח את הצלחתם של טיפולי הסרת השיער וכמו כן זהו חוזה התקשרות משפטי אם המכון להסרת שיער מתנער מעובדה זו, אך חשוב לציין שסעיף זה חייב להיות רשום לפני שאתם חותמים על החוזה לתחילת הטיפולים, במכוני הסרת שיער בגדולים ומוכרים, פרטים אלה סדנדרטים בחוזה, אך יש לוודא שהם רשומים.

מה הבעייתיות בקבלת אחריות להסרת שיער במפראות קטנות וקוסמטיקאיות?

אתם יכולים לקבל כתב התחייבות להסרת שיער בלייזר אחריות לכל החיים ממרפאות קטנות ומקוסמטיקאיות, אבל האם זאת באמת אחריות לכל החיים? עסקים קטנים בדרך כלל בסכנת סגירה, הם לא יכולים להבטיח שיהיו קיימים מספר שנים לכן התחחיבות זאת בעייתי מכאן ההמלצה ללכת לרשתות גדולות ומרוויחות ככה שסכנת הסגירה שלהם תהיה קטנה וגם הם יוכלו לקיים את ההבטחה לכל החיים.

רצוי גם לבצע השוואת מחירים ולברר האם הסרת שיער בלייזר מחירים כוללים אחריות לכל החיים והאם מספר הטיפולים הוא מוגבל, אם מספר הטיפולים אינו מוגבל זאת אומרת שקיבלתם אחריות לכל החיים.

 

  • עדכון לכתבה: הסרת שיער בלייזר כבר לא מוצהרת כהסרת שיער לצמיתות אלה, הסרת שיער לטווח ארוך, לגבי אחריות לכל החיים – צריך לוודא זאת מול מכוני הסרת שיער בלייזר וסעיף זה יכול להשתנות, רוב המכונים לא נותנים כזאת אחריות, יש מכונים שנותנים מספר טיפולים ללא הגבלה, כתבה זאת היא כללית ולא קשורה למכוני הסרת שיער בלייזר או לקופות החולים שנותנים את השירותים.