הסרת שיער אולטראסאונד – אולטרה סאונד

השיטה החדישה ביותר להסרת שיער היא אולטראסאונד, הסרת שיער באולטראסאונד היא ללא כאבים, בטוחה ומדויקת אז מה מבדיל שיטה זו משיטות אחרות להסרת שיער לצמיתות?

הסרת שיער אולטראסאונד

באמצעות שיטה זו ניתן להסיר שיער לצמיתות בכל אזורי הגוף (עדכון לכתבה: אין כזה דבר הסרת שיער לצמיתות) , שיטה זו היא בטוחה מאוד כיוון שלא מדובר על השמדת שורש השיער ע"י חום אור, לייזר או חשמל, בשיטה זה גלי קול בתדירות גבוהה יחסית עוברים דרך השיערה, גורמות לתנודות בזקיק וככה הוא מושמד, היתרון הגדול של הסרת שיער באולטראסאונד היא שהיא מתאימה לכל סוגי השערות וצבע הגוף, נכון להיום מכשירי הסרת שיער בלייזר לא מתאימים לגוון עור בהיר עם שיער בהיר, ג'ינג'י או בלונדיני, בשיטה זו ניתן להסיר שיער לצמיתות גם לבעלי שיער זה.

 

האם יש חסרונות להסרת שיער באולטראסאונד?

החסרונות הם שהטיפול הוא לכל שיערה בנפרד ממש כמו אפילציה, במכשירי הסרת שיער בלייזר הטיפול הוא לפי אזורים רחבים, לא צריך לטפל בלייזר בכל שיער בנפרד, חיסרון זה הוא גדול מאוד אם רוצים להסיר שיער באזורים גדולים בגוף כמו, הסרת שיער לצמיתות בגב, בבטן או ברגליים.

אז מה היתרונות של הסרת שיער באולטראסאונד?

האזורים הקטנים ביותר בגוף הם גם הרגישים ביותר לכאב ולכן הסרת שיער באמצעות  אולטרה סאונד מתאימה בדיוק לאזורים אלה, הסרת שיער באוזניים, גבות, לחיים, אצבעות ידיים ורגליים הם כואבים מאוד ובמכשיר אולטרסאונד לא תרגישו כלל כאב.

אז מה ההמלצה, הסרת שיער בלייזר או אולטראסאונד?

ההמלצה היא שילוב של 2 השיטות, לאזורי גוף גדולים אנחנו ממליצים להשתמש בטכנולוגיה אחרת כמו: לייזר, הסרת שיער בקר אור וכו' … ולאזורי גוף קטנים ההמלצה היא להשתמש במכשיר אולטראסאונד.

הסרת שיער באולטראסאונד או הסרת שיער באפילציה?

אם אתם מתלבטים באיזה מכשיר להשתמש על מנת להסיר שיער לצמיתות באזורים קטנים של הגוף, ההמלצה היא חד משמעית להשתמש במכשיר אולטראסאונד, הסרת שיער באפילציה יכולה להשאיר צלקות בגוף, כמו כן בשיטה זו מסירים שיער ע"י פולס חשמלי, ככה הורסים את שורש השיער, תהליך זה כואב מאוד לכן ההמלצה היא  אולטראסאונד.

 

כיום יש מרפאות רבות שמאמצות את מכשיר האולטראסאונד כי הדרישה של הציבור הולכת וגוברת להסרת שיער לצמיתות ללא כאבים וללא סיכונים (ראו מאמר: הסרת שיער בלייזר סיכונים) במיוחד באזורים קטנים ורגישים של הגוף, ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער באולטראסאונד בכל רחבי הארץ: באר שבע, תל אביב, ירושלים, חיפה, קריות, ראשון לציון, פתח תקווה, ובכל אזורי צפון הארץ, מרכז והדרום.

מחירי הסרת שיער באולטראסאונד זהים לאלה של אפילציה, אך המחירים כל הזמן במגמת ירידה.

הבהרה:

כמובן הנתונים בכתבה יכולים להשתנות לאתר זה אין קשר למכשיר כזה או אחר, על אחריות המטופל לאמת את כל הנתונים ולבחור את הטוב ביותר בשבילו על מנת להבטיח את הצלחת הטיפולים ולהקטין את הסיכונים.

הסרת שיער לצמיתות כבר לא מובטחת – יכול להיות שהשיער יצמח שוב לאחר הטיפולים יש להתעדכן מול המכונים ולקבל ייעוץ רפואי מתאים.