הסרת שיער עצמות לחיים

הסרת שיער מהפנים היא נפוצה מאוד בפרט הסרת שיער עצמות לחיים, נשים ובמיוחד גברים רבים מסירים שיער מאזור זה לכן הכנו לכם מגוון פתרונות:

הסרת שיער עצמות לחיים יכולה לעשות באמצעות מספר שיטות: הסרת שיער בלייזר מעצמות לחיים, הסרת שיער בגילוח, משחה והסרת שיער באמצעות חוט שאותה יעדיפו בעיקר נשים על פני גברים, אנו נפרט כאן את השיטות השונות, כדי שהסרת שיער הסרת שיער עצמות הלחיים תהייה הכי ידידותית עבורכם.

 

הסרת שיער בלייזר עצמות לחיים

באמצעות הסרת שיער בלייזר תוכלו להסיר שיער בעצמות הלחיים, לאחר מספר מועט של טיפולים השיער באזור זו יהיה דליל ואם ההתאמה שלכם תהיה טובה מאוד אז יכול להיות שהשיער באזורים מסוימים בעצמות הלחיים לא יצמח יותר, מלאו את הפרטים בתיבה האדומה ומכוני הסרת שיער בלייזר יצרו עמכם קשר ויתנו לכם את כל המידע הדרוש הודות הסרת שיער בעצמות הלחיים, כמו כן תקבע פגישת ייעוץ שבמהלכה יאבחנו את התאמתכם לטיפולי הסרת שיער בלייזר, יש לציין שצבע השיער וגוון העור משפיעים על תוצאות הטיפול.

יתרונות:

שיער עצמות הלחיים הופך להיות דליל מאוד ואם יש התאמה מרבית לטיפולים אז יתכן שלא יצמח יותר שיער באזור זה של הפנים.

עוד יתרון הוא החיסכון של זמן – לא תצטרכו להשקיע יותר זמן בהסרת שיער עצמות הלחיים.

חסרונות:

מחירי הסרת שיער בלייזר בעצמות הלחיים יהיה יותר ייקר מאפשרויות אחרות שתבחרו אבל אם תשכללו את המחיר לאורך זמן תראו שסעיף זה של חיסרון הופך ליתרון, אם לא תצטרכו להשקיע בהסרת שיער בעצמות הלחיים לאחר טיפולי הלייזר ראו כי חסכתם הרבה מאוד כסף.

 

הסרת שיער בעצמות הלחיים באמצעות גילוח

גילוח הוא בהחלט אופציה טובה ומהירה בעיקר לגברים שרוצים לחסוך כסף, אך דעו לכם שתצטרכו לחזור על פעולת הסרת שיער מעצמות הלחיים מידי יום – תלוי בקצב צמיחת השיער, השיער לאחר גילוח הוא קוצני ולא נעים למגע.

יתרונות:

מחיר זול יותר מהסרת שיער בלייזר, הסרת שיער בעצמות הלחיים באמצעות גילוח חוסכת זמן ומהירה.

חסרונות:

שיער קוצני יצמח לאחר הגילוח, סכנת חתך עור הפנים, צריך לחזור על הפעולה לעתים תכופות.

 

הסרת שיער מעצמות הלחיים באמצעות חוט

כאן אנחנו פונים לנשים, בעיקר נשים מסירות שיער בפנים באמצעות חוט מכיוון שלרובן בעצמות הלחיים יש שיער עדין ודק וגילוח באזור זה יגרום לתוצאות פחות טובות, לכן הסרת שיער באזור הלחיים באמצעות חוט עדיפה, שיטה זו זולה מאוד, מחיר חוט להסרת שיער בפנים הוא מאוד זול ואפשרי לכל כיס.

יתרונות:

שיטה זולה מאוד, יעילה לנשים שלא רוצות צמיחת שיער קוצנית, שיטה מהירה יחסית.

חסרונות:

הסרת שיער בעצמות הלחיים באמצעות חוט כואבת, יש לחזור על הפעולה כל פעם שהשיער גודל מחדש.

 

הסרת שיער עצמות לחיים מחיר

מחירי הסרת שיער בעצמות הלחיים משתנים בין מטופל למטופל, מחיר טיפול בודד נע בין 70-140 ש"ח, אם תרצו לחתום על הסכם שהוא ללא הגבלת מספר הטיפולים אז המחיר הוא שונה, כמו כן המחיר הסופי יקבע לאחר פגישת הייעוץ במכוני הסרת שיער בלייזר.