הסרת שיער בלייזר בגב – נמאס לכם מהשיטות הישנות?

הסרת שיער בלייזר בגב – נמאס לכם מהשיטות הישנות? אנחנו פה כדי להציע את השיטה המועדפת

אין מה לעשות, רוב הנשים אוהבות גברים חטובים עם גוף חלק, לא צריך להסתיר את זה או לחשוב שזה לא בסדר. הגבר השעיר שנראה כאילו הרגע שב מהיער כבר יצא מזמן מהאופנה כך שאם גבר רוצה למשוך את בנות המין הנשי (או את בני מינו) עליו לדאוג למראהו החיצוני – להתאמן, לאכול נכון, להתקלח, להשתמש בדאודורנט וכן – גם להסיר שיער או לפחות לדלל אותו, בעיקר באזור הגב.

לשמחתנו, היום כבר לא צריך להתפשר ולהשתמש בסכיני גילוח או במשחות להסרת שיער – שיטות שגם כך לא מעניקות תוצאות טובות משום שהשיער גדל במהירות, הופך לכהה וקשה וכלל לא נעים למגע (אם ניסיתם פעם ללטף קיפוד סביר להניח שהבחנתם בכך). כמו כן, לא צריך לבצע הסרת שיער בגב באמצעות שעווה שגורמת ללכלוך, דורשת מיומנות וגורמת לכאב או להשתמש במכשיר חשמלי להסרת שיער ( שתי השיטות האחרונות לא תמיד מומלצות משום שלמרות שהן עוקרות את שורשי השיערות יש לחזור עליהן כל שבועיים או פחות והן לא נעימות בלשון המעטה).

יש לציין שגם נשים נוהגות להסיר שיער בגב ולא רק הגברים. לפעמים השיעור הינו תוצאה של בעיה הורמונלית ולכן כדאי לבצע בדיקה ואולי לפתור את הבעיה באמצעות טיפול רפואי. כך או אחרת, היום יכולים גברים ונשים לבחור להסיר שיער באמצעות מכשירי לייזר. היום ידוע שהסרת שיער בלייזר היא השיטה היעילה ביותר.

על הלייזר ופשרו

כפי שציינו – הסרת שיער באמצעות מכשיר לייזר נחשבת לשיטה היעילה ביותר משום שהיא יכולה לטפל בשטחים גדולים ולהסיר עד כ- 90% מהשיער. טיפולי הסרת שיער בלייזר מתבצעים על ידי שליחת קרן לייזר אל עבר העור. קרן הלייזר מתמקדת בזקיקי השיערות, מחממת אותם ומשמידה אותם. הסרת שיער בלייזר בגב ובכתפיים או באזורים אחרים דורשת כ- 10 טיפולים בממוצע כשהטיפולים מתבצעים במרווחי זמן של חודש לפחות. מספר הטיפולים מושפע מגיל המטופל, מינו, גוון העור שלו וצבע שערו.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר בגב?

מחירי הטיפולים אינם זולים ולכן חלק מהאנשים שמעוניינים לבצע את הטיפולים מתלבטים. בבדיקה שנערכה נמצא כי הסרת שיער בלייזר בגב נעה בין המחירים: 1,500-3,000 עבור נשים ועולה כ- 3,500 ₪ בממוצע עבור גברים, המחיר מחושב לפי סדרה בת עשרה טיפולים. אם מעוניינים לבצע את הטיפול מומלץ לבחון אתרים שונים, לערוך השוואת מחירים ולבדוק אפשרות לקבלת הנחות מהמכונים או קבלת הנחות דרך קופות החולים. חשוב לציין שהמחיר אומנם גבוה אך לאורך זמן הוא משתלם משום רוב האנשים שמבצעים הסרת שיער בלייזר לא יצטרכו להסיר את השיער באמצעות השיטות הישנות שגם הטיפולים שלהן מצטברים לסכומים גבוהים וכמובן – מבזבזים זמן וזמן הוא כסף.

איך לבחור מטפל?

הסרת שיער בלייזר צריכה להתבצע במכון מקצועי ואמין שנותן אחריות ושומר על הניקיון. הטיפול חייב להתבצע על ידי מטפל מוסמך שצבר ניסיון ומשתמש במיכשור מתקדם שקיבל אישור ממשרד הבריאות ועומד בכל התקנים. מטפל מקצועי יסביר למטופל על תופעות הלוואי האפשריות שעלולות להיות: כאב (שניתן לאלחוש), פיגמנטציה, כוויות ותופעות נוספות. כמו כן, יסביר המטפל כיצד יש לנהוג במהלך הטיפול ועד כמה חשוב שלא להיחשף לשמש.

מדוע חשוב לבצע אבחון מסודר?

מטפל מקצועי יקפיד לבצע אבחון מסודר, האבחון חשוב ביותר ואין לוותר עליו משום שבמהלכו המטפל בודק האם המטופל יכול לעבור את הטיפול.

במהלך האבחון יבדוק המטפל את גוון העור, סוג השיער, גוון השיער, מצבו הבריאותי של המטופל, גילו ומינו. בין המטופלים שלא יכולים לבצע את הטיפול ניתן למנות: בעלי שיער בהיר, חולי סוכרת, חולי אפילפסיה וחולים במחלות אחרות. גם לצעירים שלא סיימו את גיל ההתבגרות ולנשים בהריון לא מומלץ לבצע את הטיפול משום שחלים בגופם שינויים הורמונליים שמשפיעים על קצב צמיחת השיער. בנוגע לנשים בהריון עדיין לא בוצעו מספיק בדיקות ולא ברור האם הטיפול עלול להזיק לעובר, לכן לא כדאי להסתכן ועדיף להמתין עד לסיום ההיריון וההנקה. ניתן לומר כי הלייזר מתאים בעיקר לבעלי גוון שיער כהה ועור בהיר משום שככל שהפער בין הגוונים גדול יותר – כך עולים סיכויי ההצלחה.

דרך אגב, איכות החיים משתפרת באופן חד משמעי

כאשר מדובר על הסרת שיער בלייזר בגב ובמקרים רבים גם בכתפיים, יכול הלייזר לטפל בשיעור באופן מצוין ולשנות את כל איכות החיים של המטופל. הסרת שיער בלייזר בגב ובכתפיים מתבצעת על ידי גברים רבים שמחליטים להפסיק את השעבוד לשיטות הישנות וליהנות מעור חלק ואפשרות להתנהל באופן ספונטני בלי לחשוב פעמיים לפני שהם מסירים חולצה בים. בחירת המכון ובחירת המטפל משפיעות בצורה ניכרת על תוצאות הטיפול. מטפל מקצועי ומוסמך יפחית את הסיכונים להופעת תופעות לוואי ויגדיל את סיכויי ההצלחה בצורה ניכרת, לכן יש לערוך בדיקה מקיפה ולקבל המלצות.