הסרת שיער אצל קוסמטיקאית יתרונות וחסרונות

הסרת שיער בלייזר יתרונות וחסרונות

הסרת שיער בלייזר היא פעולה אשר מצריכה התערבות של איש מקצוע, רצוי רפואי עם ניסיון על מנת שניתן יהיה להסיר את השיער המיותר ללא צלקות, או פגעים כלשהם מהלייזר. הסרת שיער בלייזר ניתן לעשות גם אצל קוסמטיקאית אשר עברה הכשרה להסרת שיער בלייזר, אך אנחנו ממליצים לעשות זאת במכון גדול, ידוע ומוכר, בהמשך המאמר נסביר למה…

יתרונות הסרת שיער אצל קוסמטיקאית

טיפול מהיר- אצל קוסמטיקאית מוסמכת להסרת שיער בלייזר, תעברו כמה טיפולים באזור הרצוי להסרת השיער. בהתאם לכמות השיער ואזורו ייקבעו הטיפולים שתעברו. כך שאם החלטתם להוריד שיער באזור קטן כמו קו הביקיני או אזור בית השחי, כל טיפול בלייזר ייקח לכם בין 20-30 דקות. במידה והחלטתם ללכת על אזורי גדולים יותר אשר יש צורך ביותר זמן להסרה, ייקח לכם להוריד בין שעה לשעה וחצי. כמו כן, לאחר הטיפול הראשון של הסרת שיער לצמיתות, תוכלו לראות תוצאות מיידיות אשר כוללות בין היתר דילול של השיער במקום בו החלטתם להסיר את השיער.

בטיחות הלייזר- השימוש בלייזר הוא שימוש בטוח לחלוטין. הקוסמטיקאית שעושה לכם את הלייזר עברה הכשרה בלייזר על מנת לטפל בכם. לכן אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות ממש כמו אצל רופא פלסטיקאי אחר שהיה עושה לכם טיפולי הסרת שיער בלייזר. הלייזר עוזר לשימושים רפואיים שונים, והתוצאות שלו בתחום הסרת השיער הם תוצאות בטוחות וטובות מאוד לעומת שיטות הסרת שיער אחרות שקיימות. כך שאתם יכולים להיות רגועים לגבי הקרינה שלו אשר איננה מסוכנת.

תוצאות לתקופה ארוכה מאוד- הסרת שיער בלייזר היא שיטה אשר נותנת תוצאות לטווח הרחוק. כך שלאחר תקופת טיפולים תוכלו להיות חלקים למשך תקופה ארוכה מאוד. ההסרה גורמת לדילול משמעותי של השיער לאורך זמן, בשונה משיטות אחרות כמו שעווה, קרמים להסרת שיער, גילוח מכשיר להסרת שיער ועוד. לכן יותר ויותר אנשים משתמשים בשיטה זאת הודות ליתרון זה על פני השיטות האחרות.

הקוסמטיקאית שלכם יודעת איזה טיפול אתם צריכים- מאחר שהקוסמטיקאית שלכם מכירה אתכם שנים רבות, היא יודעת את סוג העור שלכם, האם אתם רגישים לחומרים כלשהם, ויודעת להתאים לכם את טיפולי הלייזר לסוג העור, דבר שמקל מאוד בטרם מחליטים על טיפולי לייזר. בניגוד לרופא הפלסטיקאי בבית החולים שרואה אתכם פעם ראשונה ולא יודע עליכם כלום.

הסרה ללא כאבים – הסרת שיער בלייזר היא הסרה ללא כאבים, כך שניתן להסיר עם הלייזר שטחים קטנים וגדולים של שיער ללא כל בעיה, ואתם לא מרגישים זאת.

אין תופעות לוואי וסיבוכים שונים– הקוסמטיקאית שלכם יודעת לעבוד בזהירות עם הלייזר, מה שמונע תופעות לוואי או סיבוכים שונים אשר כוללים: עור אדמומי ורגיש למגע, כתמים, כוויות ועוד.

חסרונות הסרת שיער אצל קוסמטיקאית

אין מעקב כמו אצל פלסטיקאי- שאתם מבצעים הסרת שיער בלייזר לצמיתות בבית חולים, יש מעקב של הרופא אחר הטיפול, כך שאם יש לכם אדמומיות, כוויות או כל תופעת לוואי אחרת אתם במעקב ונשארים בבית חולים עד התופעות לוואי נעלמות, אצל קוסמטיקאית הדבר קצת שונה. אתם לא נשארים למעקב בבית חולים, אלא אם יש בעיה אתם מתקשרים אליה ואם היא לא יכולה לפתור זאת תצטרכו ללכת לבית החולים.

שימוש לא מקצועי בלייזר – שימוש לא מקצועי בלייזר ע"י קוסמטיקאית לא מקצועית, כלול לגרום לכוויות, פצעים, שונים צבע או צמיחה שאינה אחידה או עקבית.