SHR: הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות – סיקור

לשיטת הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות אנחנו נביא אותם לפנכם ותחליטו האם טיפול ב SHR מתאים לכם:

יותר ויותר נשים, ולא מעט גברים יחד איתן ובמקביל, מחפשים פתרונות להסרת שיער לצמיתות, או יותר נכון לומר- לטווח ארוך, במקום ההתעסקות הבלתי נגמרת עם הסרת שיערות כואבת ותכופה בשיטות שונות ומיושנות. הסרת שיער בלייזר ידועה כבר קרוב ל -10 שנים, כשיטה היעילה והבטוחה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך, אך בשנתיים האחרונות החלו להשתמש גם בטכניקות נוספות, הדומות בפעולתן לזו של הלייזר. אחת מהשיטות היא SHR, שהיא שיטה חדשה בשוק הסרת השיער. לפניכם כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות.

איך הסרת שיער בשיטת SHR עובדת?

מכשיר ה- SHR  מפעיל גלי אור בפס רחב, הגורמים לחימום של שורש השערה והורסים אותו, כך שאינו יכול להצמיח שערות נוספות. המכשיר דומה למכשיר הלייזר, אך מקרין יותר פולסים מלייזר רגיל. הפולסים נעשים בעוצמה נמוכה יותר מאשר במכשיר הלייזר ולזמן ארוך יותר.

יתרון ברמת הכאב

שני התחומים בהם מנסה להשתפר שיטת ה-SHR  הם רמת הכאב ואיכות התוצאה. מכיוון שעוצמת הפולסים נמוכה יחסית, הטיפול אכן כואב פחות מטיפולים אחרים. יש לסייג ולומר שמראש גם טיפולי הלייזר והטכניקות השונות להסרת השיער אינם כואבים מאוד, מלבד האפילציה, שמלווה בכאב.

חיסרון ברמת התוצאה

אם בוחנים לעומק את הנושא של הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות, רואים שבמבחן התוצאה, התוצאות אינן טובות יותר משאר השיטות ומעניקות היפטרות של 70%-85% בלבד מהשיערות באזור המטופל. מבחינת טווח שימור התוצאה, מדובר על שיטה פחות טובה מהלייזר. מטופלי הלייזר, שטופלו לפני 5-6 שנים ויותר, מדווחים ברובם על אי-צמיחת שיער מחודשת, מלבד מעטים שלאחר 4-5 שנים נזקקו לסדרת טיפולים קצרה נוספת בשל גדילת שיער עדין ומועט באזור שטופל. בשיטת   SHR  ברור מראש כי כל כמה שנים יש לחזור על הטיפול.

הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות – סיכום

אם נסכם את עניין הסרת שיער SHR יתרונות וחסרונות, נוכל לומר שיש לשיטה זו יתרונות לא מעטים כמו פחות טיפולים, פחות כאב, ללא חשש מכוויות, ואפשרות לטפל בכל סוגי העור והשיער. שלושת החסרונות הבולטים של השיטה הם אחוזי הסרת השיער הסופיים, התוצאות הזמניות, והעובדה כי זו שיטת טיפול צעירה מכדי לדעת מה הן תוצאותיה ו/או תופעות הלוואי והנזקים שלה לטווח הארוך.

הבהרה:

כתבה זו היא סיקור בלבד, אתר זה אינו קשור למכשירים המדוברים, הנתונים יכולים להשתנות, יש ליצור קשר עם גורם מוסמך לקבלת מידע עדכני.