האמת על הסרת שיער בלייזר

מכוני הסרת שיער בלייזר לפעמים מבטיחים להגשים את חלומו של כל אחד מאיתנו לגוף חלק לצמיתות! אבל לפני שאתם מחליטים אם והיכן לבצע את הטיפולים, כמה דברים שחשוב לדעת – האמת על הסרת שיער בלייזר:

האמת על הסרת שיער בלייזר

1. כיצד פועלת הטכנולוגיה להסרת שיער בלייזר? באמצעות הלייזר מחממים את שורש השערה עד לגרימת נזק והרס שימנעו צמיחה מחודשת של השערה. מכשיר הלייזר ממקד קרן אור שחודרת אל תוך העור. האור מכוון לאורך גל המתאים לצבע הפיגמנט של שורש השערה, הקרן נקלטת בפיגמנט ופוגעת בו, ובכך גורמת להרס השערה.

2. האם הטיפול להסרת שיער בלייזר מתאים לכל אחד? כנראה שלא. אצל בעלי שיער בהיר – בלונדיני, ג'ינג'י או בעלי שיער שיבה קשה לקרן הלייזר להבחין בין פיגמנט השערה לגוון העור ולכן הטיפול קרוב לוודאי ייכשל.

3. האם הטיפול כואב? מטופלים מדווחים על תחושה של עקצוצים או צריבות קלות. את הכאב אפשר לעמעם באמצעות מריחת משחת אלחוש, אם כי המשחה אינה מגיעה לעומק העור, ולכן כאשר הקרן פוגעת באזור זה, היא עדיין מכאיבה. כמו כן כוללים מכשירי הלייזר מערכות לקירור העור במהלך הטיפול, מה שמסייע להפחתת הכאב.

4. האם הסרת השיער היא לצמיתות? ישנו שוני בתוצאות המתקבלות בין אדם לאדם בהתאם למאפיינים שלו – גוון עור, שיער וכו' ובהתאם לסוג הטיפול, אך לרוב לא נקבל עור חלק לנצח אלא הסרה של השיער לטווח ארוך והפחתה משמעותית של צמיחת השיער. ברוב המכונים תוכלו להמשיך את הטיפולים כל עוד צומח שיער באזור המטופל. חשוב לקרוא את כתב ההסכמה לטיפול לפני שאתם חותמים עליו ולראות על איזו תוצאה מתחייב המטפל.

5. מי מוסמך לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר? רק אחיות או רופאים שעברו הסמכה ייעודית לשימוש במכשיר הלייזר רשאים לבצע טיפולים להסרת שיער באמצעותו. כמובן שמכשיר הלייזר חייב לעבור אישור של משרד הבריאות, לכן ההמלצה היא לבצע הסרת שיער במכוני הסרת שיער בלייזר מוסמכים, ניתן לראות את הכתבה של כלבוטק על הסרת שיער בלייזר.

6. האם הטיפול להסרת שיער בלייזר מסוכן? כל עוד הטיפול מבוצע בידי גורם מוסמך ומיומן, אין בטיפול סיכון. עם זאת, מטפל לא מקצועי עשוי לגרום לתופעות כמו צריבה ופציעה של העור, כתמי עור, התפתחות זיהומים ואף גרימת צלקות קבועות.

7. האם טיפולי הסרת שיער בלייזר יקרים או זולים – הסרת שיער בלייזר מחירים משתנים מפעם לפעם אנחנו ממליצים לבצע סקר השוואת מחירים על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר.

עדכון לכתבה:

הסרת שיער בלייזר היא הסרת שיער לטווח ארוך, כיום נמנעים מכוני הסרת שיער להגיד ששיטה זו היא לצמיתות – אלא לטווח ארוך, נתוני נכתבה יכולים להשתנות, יש להתעדכן מול הגורמים הרלוונטים.