הסרת שיער בלייזר פלג גוף עליון

היום נדבר על אחת מתוכניות הטיפולים הפופולאריות ביותר במכוני הסרת השיער בלייזר בישראל, על הסיבות שהסרת השיער מפלג הגוף העליון הפכה לטרנד הכי חם בתחום ועל המחירים של סוגי הטיפולים השונים.

גבר עם פלג חוף עליון חלק

למה דווקא פלג גוף עליון?

טיפולים כמו הסרת שיער בלייזר בטן עליונה הם בין הטיפולים המועדפים על ידי גברים ונשים שמגיעים למכוני הסרת השיער ומעוניינים להשאיר את עורם חלק או עם כמות שיער קטנה יותר (בעיקר אצל גברים).

בישראל, בילוי בחוף הים, בבריכה, במעיינות ובמקומות כמו הכנרת הם בילויים נפוצים במיוחד שכולנו אוהבים.

בגלל שבמקומות אלו קוד הלבוש הוא מינימלי במיוחד ופלג הגוף העליון שלנו נחשף, אנחנו מרגישים מודעות רבה לנראות שלו.

גבר עם גב שעיר, למשל, יכול להרגיש לא בנוח עם מראה הגב שלו ולבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בגב כדי שיוכל להוריד את החולצה שלו בלי להרגיש מובך או לא אסתטי.

הסיבה לכך היא ככל הנראה סטנדרט היופי המערבי שעל פיו רובנו חיים. על פי הדרך שבה אנחנו תופסים יופי בעולם של היום, שיער גוף נחשב להיות דבר לא אסתטי ולא יפה (בעיקר אצל נשים, אבל לא רק).

לכן, כל סיטואציה שבה פלג הגוף העליון שלנו חשוף, היא סיטואציה בה אנחנו מרגישים מודעות מוגברת לגוף שלנו – ובמיוחד בהתחשב בכך שמדובר בחלק גוף שאינו נטול שיערות בדרך כלל.

לייזר – הטיפול המושלם במיוחד לפלג גוף עליון

טיפולי הלייזר לא סתם פופולאריים. מדובר בטיפולים יעילים, מהירים ופשוטים שגורמים לתופעות לוואי רק בחלק קטן מהמקרים, ומספקים תוצאות מעולות של עור חלק ונטול שיער לאורך זמן.

הסרת השיער בלייזר יעילה לכל חלקי הגוף, אבל בפלג הגוף העליון במיוחד הלייזר מהווה פתרון איכותי וברקיימא למי שמתמודד עם שיער גוף לא רצוי.

תוכנית טיפולים של הסרת שיער בלייזר בכתפיים, למשל, היא תוכנית שמספקת פתרון מעולה עבור חלק גוף שלא נוח לגילוח או להסרת שיער עצמית עם שעווה, ובכך מאפשר למטופל או המטופלת להנות מכתפיים ללא שיער לטווח ארוך ללא צורך בתחזוק קבוע.

מחירים של הסרת שיער בלייזר בפלג גוף עליון

תמחור תוכניות טיפול של הסרת שיער בלייזר נקבעות על פי חלקי הגוף המטופלים.

לכל חלק גוף יש מאפיינים שונים כמו גודל וכמות שיערות, ולכן מחיר הסרת השיער בלייזר מפלג הגוף העליון שלכם תיקבע על פי אזורי הגוף מהם תרצו להסיר את השיער.

הנה כמה מהמחירים המשוערים של טיפולים נפוצים, כדי שתוכלו לדעת את קנה המידה של המחיר שאתם צפויים לשלם:

  • הסרת שיער מהבטן העליונה – 1,500 ש"ח

  • הסרת שיער מהכתפיים – 2,500 ש"ח

  • הסרת שיער בלייזר מהחזה (לגברים) – 3,000 ש"ח

  • הסרת שיער בלייזר מהגב – 3,200 ש"ח
    ט.ל.ח

אז אם גם לך נמאס מהגילוח היומיומי או מהשעווה הכואבת, הגיע הזמן להתקדם לטכנולוגיה המתקדמת של טיפולי הלייזר, שישאירו את העור שלך הכי חלק שהוא יכול להיות.

הכותב אינו רופא עור או מומחה להסרת שיער, והכתבה נכתבה על מנת לתת ערך אינפורמטיבי לקוראים על מנת לסייע להם לבצע את הבחירה הנכונה בטיפול שמתאים להם. יש להיוועץ ברופא לפני התחלת כל טיפול הסרת שיער, המחירים אינם מדוייקים והם הערכה בלבד.