הסרת שיער בלייזר לגברים באזור עמק יזרעאל – המדריך המלא, השוואת מחירים ועלויות לפי אזורים, מבצעים והנחות בעמק יזרעאל

הפעם, החלטנו להכין לכם מדריך על לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל שיספק לכם את כל הפרטים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת כדי להחליט באיזו שיטת הסרת שיער לבחור. החל מהדרכים השונות בהן כל שיטת לייזר מסירה שיער ועד לעלות של כל סוג טיפול – אחרי שתקראו את המדריך שלנו תדעו את כל מה שאתם צריכים כדי להסיר שיער בצורה יעילה שתאפשר לכם להנות מגוף נטול שיערות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור עמק יזרעאל

אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באזור עמק יזרעאל?

טיפולי לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל יאפשרו לכם להסיר את רוב שיער הגוף שלכם לטווח זמן ארוך במיוחד עם מינימום תופעות לוואי ועם מינימום התעסקות. אז מה ההבדל בין שיטות הלייזר השונות, ואיך כל שיטה בעצם עובדת?

לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל בשיטה המסורתית

אז איך לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל יאפשר לכם להסיר את שיער הגוף שלכם? שיטת הלייזר הרגילה עושה שימוש בגלי אור בעוצמה גבוהה ובאורך גל קבוע שנקבע מראש כדי לחמם את חומר המלנין, שנמצא בשיערות שלנו ובזקיקי השיערה שלנו. חימום השיערות וזקיקי השיערה הורס את השיערות ופוגם את זקיקי השיערה, מה שמאפשר ליצור נזק שמונע מהזקיקים להצמיח שיערות לאורך זמן.

כמו לייזר, רק אחרת – IPL לגברים

בדומה ללייזר לגברים, גם בהסרת שיער בשיטת ה-IPL הסרת השיער מתבצעת על ידי מכשיר המפיק גלי אור. ההבדל הוא שב-IPL, הבזקי האור המופקים על ידי המכשיר הם באורכי גל שונים. היתרון העיקרי של שימוש בגלי אור באורכי גל שונים הוא אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהסרת שיער בעור כהה.
עם זאת, יש גם חסרונות. החסרונות הן שהשיטה פחות יעילה משיטת הלייזר, שמגיעה עם יעילות ואחוזי הצלחה גבוהים יותר בקרב האוכלוסייה הכללית ולמעט אותם גברים בעלי עור כהה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

הסרת שיער עם טכנולוגיית ה-SHR לגברים

השיטה האחרונה עליה נדבר היא ה-SHR, שיטה נוספת המתבססת על טכנולוגיית הלייזר. ההבדל העיקרי הוא שבמקום גלי אור עוצמתיים הפועלים לזמן קצר באופן ממוקד, ב-SHR גלי האור הם בעוצמה נמוכה כאשר המכשיר נע על פני שטחים גדולים יותר ומחמם את המלנין בהדרגה.

עלות של לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל

אז כמה באמת עולה לעשות לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל? בדקנו כמו עולים טיפולי לייזר ואת המסקנות, הכנסנו לטבלת מחירים של טיפולי לייזר לגברים, שתעזור לך לבחור את הטיפולים שמתאימים לתקציב שלך.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
קו ביקיני 138-157 ₪
מפשעות 189-316 ₪
אצבעות 116-144 ₪
פאות 95-127 ₪
עורף 204-274 ₪
ישבן (טוסיק) 818-968 ₪
בית שחי 159-291 ₪
רגליים מלאות 508-602 ₪
לחיים 100-134 ₪
גב מלא 662-812 ₪
צוואר 105-134 ₪
פנים 325-413 ₪
יריכיים 258-338 ₪
ידיים מלאות 303-405 ₪
סנטר 140-243 ₪
גוף מלא 1376-1610 ₪
כתפיים 317-391 ₪
אוזניים 170-280 ₪
חזה 345-424 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מטרתה להציג סדר גודל בלבד ואין לראות בה הצעת מחיר או התחייבות למתן שירותי לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל או כל שירות אחר.

אחרי שמצאת כמה מקומות מומלצים בהם תוכל לעשות לייזר לגברים באזור עמק יזרעאל, תוכל להשתמש במפה שלנו כדי להבין איזה מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – עמק יזרעאל