גם באזור עמק יזרעאל – עיצוב גבות לגברים, סידור על פי בקשה

עיצוב גבות באזור עמק יזרעאל

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

באילו שיטות משתמשים כדי לסדר גבות לגבר?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור עמק יזרעאל שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

מה חשבת, שנשלח אותך לבדוק באתר אחר כמה עולה לעשות סידור גבות לגברים בעמק יזרעאל? במיוחד בשבילכם בדקנו את מחירי הטיפולים השונים במספר מקומות ובנינו טבלה שמציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב גבות לגבר. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים עצמאית ולהשתמש בטבלה שלנו רק כמעין "מצפן" שיעזור לכם לוודא שקיבלתם מחיר הוגן.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 438-506 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 19-36 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 389-489 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-36 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 728-863 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-37 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 36-63 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים בטבלה זו בעירבון מוגבל. המחירים של טיפולי עיצוב גבות באזור עמק יזרעאל עשויים להשתנות מסיבות רבות וישנה אפשרות שהנתונים בטבלה לא יהיו מעודכנים בהתאם למצב בשוק הנוכחי.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור עמק יזרעאל. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – עמק יזרעאל