הסרת שיער בלייזר ברזילאי

הסרת שיער בסגנון ברזילאי הוא שמה של הסרת כל השיער מאזור המפשעה, ומקורה, כמובן, בברזיל. הסרת השיער בסגנון ברזילאי הובאה לניו יורק בשנת 1987, על ידי שתי אחיות ברזילאיות, והיא הפכה להסרת שיער פופולארית ביותר. עד לשנים האחרונות, הסרת שיער בסגנון ברזילאי נעשתה בעזרת שעווה, מה שאומר שיש לחזור על הסרת השיער כל כמה שבועות, ושהסרת השיער עצמה כואבת מאוד. כיום, עם התפתחות תחום הסרת השיער בלייזר, ניתן להסיר שיער בלייזר גם במפשעות, והסרת שיער בלייזר ברזילאי הפכה להסרת שיער מבוקשת למדי.

מה זה הסרת שיער ברזילאית ומה סוד הפופולאריות שלה?

הסרת שיער ברזילאית הפכה, כאמור, לפופולארית ברחבי העולם, בשל שתי סיבות עיקריות: הסרת שיער בסגנון ברזילאי מעניקה נוחות רבה לנשים המרבות ללכת לים או לבריכה לדוגמא, ומעוניינות ללבוש בגדי ים בנוחות מיריבית, בעיקר כאשר מדובר בבקיני קטנטן. בדומה לנשות ברזיל במרקדות בקרנבל בלבוש מינימלי. בסגנון ברזיאלי מוסר, כאמור, כל שיער הערווה. השיער מוסר מלפנים, באזר מהפשעה, ולאורך איברי המין עד לפי הטבעת, כך שאין סיכוי שאף שיערה תבצבץ בטעות. השארת פס שיער קדמי מקובלת גם היא, אך זה כבר אינו סגנון ברזילאי. בנוסף, בעיקר בארצות הברית, הסטנדרט של הסרת שיער במפשעות נשען על המוצג בסרטי פורנו, כך שהשארת האיברים הנשיים האינטימיים חלקים למשעי בסגנון ברזילאי היא המבוקשת ביותר.

די לשעווה

לשמחתנו, כיום, כבר אין צורך לבצע הסרת שיער סגנון ברזילאי בשעווה דווקא. כאמור מדובר בהסרת שיער כואבת שיש לחזור עליה מדי כמה שבועות, ובין לבין השיער צומח מחדש עד לאורך שבו ניתן לבצע הסרת שיער חוזרת בסגנון ברזילאי. הסרת שיער בלייזר ברזילאי עדיפה בהרבה, מכמה סיבות:

  • – הסרת שיער בלייזר ברזילאי אינה כואבת
  • – הסרת שיער בלייזר ברזילאי בעזרת מכשירי הלייזר החדישים מאפשרת לבצע הסרת שיער ברזילאית בלייזר גם למי שיש לה עור כהה, ללא חשש.
  • – הסרת שיער בלייזר ברזילאי נעשית בסדרה אחת בת 8-12 טיפולים, ומבטיחה אזור חלק משיערות לטווח ארוך של לפחות 4-5 שנים, ובדרך כלל יותר מכך. גם אם יגדלו שיערות חדשות כמה שנים לאחר הטיפול הברזילאי, מדובר בשערות בהירות, עדינות ופלומתיות.
  • – הסרת שיער בלייזר היא השיטה הבטוחה והיעילה ביותר להסרת שיערות לטווח ארוך, בסגנון ברזילאי או בכל מקום אחר בגוף.