שיטות להסרת שיער בדרך טבעית – האם באופן טבעי ניתן לעשות זאת?

שיטות להסרת שיער בדרך טבעית – יתרונות וחסרונות

16499409_sמי מאיתנו לא חוותה תחושת חוסר נוחות כאשר נאלצה לעמוד עירומה מול בן זוגה, או להיות בבגד ים בחוף הים, בריכה או אפילו בלבוש צמוד בחדר כושר וכו'. אם פעם השיער נועד להגן על רוב חלקי גופנו מפני זיהומים שונים, מזג אוויר שונה של חום או קור ועוד. כיום כל אישה מתגאה בגוף חלק לחלוטין כולל במקומות האינטימיים ביותר. הסרת שיער הפכה לטאבו שכך אישה אמורה להיות, וזה המודל של האישה כיום. בכתבה זאת נתמקד בשיטות להסרת שיער בדרך הטבעית, ולמה הן עדיפות מאשר שיטות אחרות אשר קיימות בשוק ולא תמיד עונות על הצרכים שלנו.

מהי הסרת בדרך טבעית?

הסרת שיער בדרך טבעית היא ההסרה הטובה ביותר. בשיטה זו אנו מסירים את השיער בשיטה טבעית ללא סדרת טיפולים מכאיבה שעולה לא מעט כסף, וללא צלקות כלשהן. השערת שעיר בדרך טבעית כוללת את "שיטות הסבתא" למיניהם אשר בהם השימוש הוא בחומרים טבעיים בלבד. ההסרה היא בצורה טבעית ונקייה ללא כימיקלים שונים כמו שקיימים בשיטות אחרות להסרת שיער. היא תמיד בהישג יד ונחשבת לשיטה הטובה ביותר שנותנת פתרון מיידי לבעיית השיער. בשיטה זאת נמצא את השעווה, החוט, משחות שונות להסרת שיער, גילוח, סוכר, פינצטה ועוד, כל שימוש בשיטה כלשהי נעשה בהתאם לשטח השיער באיבר. כך שאם אנו צריכים להסיר שיער מהרגליים נשתמש או בשעווה או בגילוח או בסוכר.

אילו שיטות להסרת שיער בדרך טבעית קיימות?

ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער טבעי אשר גורמות לנו להיות חלקות ממש כמו בשיטות אחרות. לשיטות אלה יתרונות רבים הזמינות שבהם ניתן לבצע אותם, חוסר תלות בטיפולים, חוסר כאב ,מחיר זול, חוסר צלקות מהטיפול. כל היתרונות הללו עושה את שיטת הסרת השיער הטבעית לשיטה המשתלמת ביותר. שיטות הסרת השיער בדרך הטבעית כוללות:

הסרת שיער בשעווה – בשיטה זאת קונים שעווה ישנם שני סוגי שעווה: שעווה קרה וחמה. אם הלכתם על השעווה החמה יש לחמם אותה בטמפרטורה מסוימת כפי שכתוב על האריזה, ולאחר מכן למרוח אותה על אזורי הגוף השעירים שאנו רוצים להסיר מהם את השעיר.

הסרת שיער בחוט – הסרת שיער בחוט היא שיטה להסרת שיער במקומות קטנים מאוד. היא טובה מיוחד לאזור השפם, גבות ופנים. בשיטה זאת מורידים תוך דקות ספורות את כל השיער ומתקבל אזור נקי וחלק.

הסרת שיער בפינצטה – בשיטה זאת מורידים את השיער בעיקר באזור הגבות והשפם. מדובר על אזורים קטנים בפנים, הפינצטה עוזרת לנו לסדר את הגבות בצורה מושלמת בשילוב עם חוט או לבד, וכן עוזרת לנו להוריד מיידית שערות קטנות שצמחו בשפם.

הסרת שיער בגילוח – בהסרת שיער זאת משתמשות רוב הנשים, מדובר על שיטה קלה ביותר ולא מכאיבה, באזורים שונים בגוף במיוחד באזור הרגליים. החיסרון של שיטה זאת שהשיער גודל מהר מאוד וקוצני לעומת שיטות אחרות.

הסרת שיער בסוכר – שיטה קצת כואבת אך משתלמת עד מאוד, מדובר על אזורים קטנים אשר יש בהם הרבה שיער, את השיער מסירים עם סוכר שאנו מחממים על האש, הסוכר מוציא את השערה מהשורש כך שלוקח לה זמן רב לגדול שוב.

משחות להסרת שיער – משחות להסרת שיער מראות תוצאות בדומה לגילוח. מורחים על אזור השיער את המשחה, מחכים כמה דקות ומסירים אותה בעזרת מקל המצורף לערכה. הסרת השיער אינה כואבת, והתוצאה מתקבל ישר אזור חלק ונעים למגע.

למה עדיף לנו להסיר את השיער בדרך טבעית ולא בשיטות אחרות?

אם את רוצה גוף חלק משיער ללא כאבים לאורך זמן, שיטת הסרת שיער טבעית היא בטוחה ונכונה עבורך. עם הסרת שיער בשיטה טבעית תיהני מגוף חלק ללא כאבים וללא צלקות, במחיר שפוי שאת יכולה לעמוד בו וללא תלות באיש מקצוע שיעשה לך טיפולים. בהסרת שיער טבעית היא הסרה אין שימוש בכימיקלים או חומרים שמוציאים קרינה כמו קרן לייזר ועוד. לכן השימוש בה הוא בטוח מאוד, ולא מעט נשים בוחרות להסיר שיער בדרך הטבעית מאשר בשיטות אחרות אשר עלולות לגרום לצלקות, כאב וטיפולים מרובים. אז בפעם הבאה את רוצה להסיר שיער אל תחשבי פעמים והסירי שיער באופן טבעי ללא מחשבות כלשהן על שיטות אחרות.

אז למה בכול זאת אנחנו מעדיפים שיטות אחרות?

בעזרת שיטות אחרות כדוגמאת הסרת שיער בלייזר ניתן לקבל תוצאות לטווח יותר ארוך.