הסרת שיער מפשעות

הנושא הכי רגיש וחשוב אצל נשים הוא הסרת במפשעות – קו בקיני עם בואו של הקיץ צריך להתכונן ולהכיר את כל השיטות המקובלות להסרת שיער משפעות.

לפני כל קיץ נשאלת השאלה היכן נסיר שיער במפשעות נשים וגם גברים נתקלים בשאלה זו, הבעייתיות של הסרת שיער במפשעות הוא שאזור זה הוא מאוד אינטימי במיוחד לשנים ולכן מעדיפות להסיר שיער בבית באמצעות סכיני גילוח או שעווה.

הסרת שיער במפשעות – שעווה

נניח שבחרנו להסיר שיער מפשעות אצל קוסמטיקאית באמצעות שעווה, מדובר בפעולה מאוד כואבת שאמורה לחזור על עצמה כל שבוע שבועיים, תלוי בקצב הצמיחה של השערה וכמובן מדובר בטיפול ייקר: דקות אחדות אצל קוסמטיקאית ותיפרדו מסכום של 100 שח (מחיר ממוצע), מחיר יקר יותר מטיפול אחד של הסרת שיער בלייזר לצמיתות!

הסרת שיער במפשעות – גילוח

הפעולה הזולה ביותר, הקצרה ביותר והפשוטה היא לגלח את המפשעות אבל התוצאות שמקבלים הן לא טובות, לפעמים יכול להיגרם נזק של חתכים לעור הגוף, השיערה נעשית עבה יותר ושורש ובולט יותר וכן דחיפות הסרת השיער בגילוח גבוהה יותר (ראה גם: הסרת שיער מהפנים).

שיער במפשעות – הסרה באמצעות לייזר

הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר להסרת שיער באזור המפשעות היא באמצעות לייזר, תוך מספר טיפולים אפשר לראות את התוצאות, מחיר הטיפול הוא לא ייקר ראה: מחירון הסרת שיער בלייזר.
את ההרגשה שלא צריך לדאוג כל קיץ מחדש מה קורה עם קו הביקיני או המפשעות אין לתאר, ההרגשה של החופש היא חשובה ביותר וגם את חוסר ההתעסקות בנושא כזה – נושא שמעסיק אז זמננו בזמן הקיץ.