הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאית

אם רוצים לבצע הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאית יש כמה עובדות שאתם צריכים לדעת:

הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאית

יש שיטות מסוימות להסרת שיער המומלצות אצל קוסמטיקאיות כגון: אפילציה, שעווה ויש כאלה שמבצעות גם גילוח, אין הגבלה על האזורים המטופלים אצל קוסמטיקאיות, לפעולות הנ"ל אין צורך בפיקוח רפואי ולכן ההכשרה שקוסמטיקאית עוברת היא מספיק טובה. אבל יש שיטות מסוימות להסרת שיער המומלצות לטיפול ע"י צוות מקצועי ומיומן בלבד.

הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאית

יש לשים לב ולהבדיל בין השיטות שהזכרנו למעלה להסרת שיער בלייזר, הסרת שיער בלייזר מעשית במכונים הגדולים ע"י צוות מקצועי בלבד בגלל הרגישות של העור לחום הלייזר שיכול להיות בעייתי אם לא יודעים לווסת את העוצמות ויש סיכונים שיכולים להיגרם כתוצאה מחוסר מקצועיות, אבל גם קוסמטיקאיות יכולות להשתמש במכשיר להסרת שיער לצמיתות לקוסמטיקאיות אך מומלץ פיקוח רפואי או צוות מקצועי מוסמך אחת לשבוע.

טיפים להסרת שיער אצל קוסמטיקאית

1) קוסמטיקאית הסרת שיער לגברים ונשים צריכה להתמחות בטיפולי הסרת שיער בלייזר, לכן תבקשו שהקוסמטיקאית תציג תעודה מגורם מוסמך המאפשר להשתמש במכשיר לייזר.

2) בדקו אם מכשיר הלייזר שבו משתמשת הקוסמטיקאית מוכר ונפוץ במכוני הסרת שיער בלייזר גדולים.

3) בחנו את מקצועיות הקוסמטיקאית עוד לפני שאתם מתחילים את הטיפול, השוו את הייעוץ שאתם מקבלים אצל הקוסמטיקאית במכונתכם לטיפול עם מכון להסרת שיער בלייזר מוכר וגדול ותראו אם חוות דעת הקוסמטיקאית זהה לזו של מומחי מכוני הסרת שיער בלייזר.

4) בקשו המלצות ממטופלי הקוסמטיקאית שעברו טיפולים זהים להסרת שיער בלייזר, התרשמו אם היחס הוא אישי והטיפול הוא מקצועי, כמו כן לאחר כמה טיפולים חל שיפור בצמיחת השיער.

5) בחנו כמה קוסמטיקאיות בתחום הסרת השיער וכמה מכוני הסרת שיער בלייזר (הייעוץ במכוני הסרת שיער ניתן בחינם), השוו הסרת שיער בלייזר מחירים, שיטות טיפול וכמובן זמינות, האם יש פריסה של סניפים באיזור מגורכם, האם שעות הטיפול הם נוחות וסבירות וכו' …

המלצת המדריך: ההמלצה היא שאפשר לבצע הסרת שיער בלייזר אצל קוסמטיקאית כל עוד הקוסמטיקאית עונה על כל הדרישות שהזכרנו לעיל, חובה לבצע השוואת מחירים עם המכונים הגדולים לפני שסוגרים עסקה עם קוסמטיקאית, יתכן שהמחירים שתקבל יהיה זולים יותר ויש מבצעים על אזורים שונים בגוף אז כדאי לברר וכל זה בחינם.