הסרת שיער באצבעות

הסרת שיער באצבעות – כן שיערות באצבעות לחלק מאיתנו זה מציק

הסרת שיער באצבעות בידיים או ברגליים נחשבת להליך קוסמטי מבוקש הן בקרב נשים וקרב גברים המבקשים להיפטר מהשיער המיותר וליהנות מעור חלק.

 האסתטיקה מעסיקה רבים מאיתנו

האסתטיקה מעסיקה רבים מאיתנו הן גברים והן נשים. כולנו מעוניינים להיות יפים יותר ולעמוד בסטנדרטים הנוקשים של מודל היופי. האצבעות נחשבות לאחד מהאזורים בגוף בו אנשים משקיעים השקעה רבה בטיפוח כחלק מטיפוח כולל של הגוף.

הסרת השיער באצבעות מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדשה

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות בתחום הקוסמטיקה, מה שבא לידי ביטוי במגוון שיטות חדשות להסרת שיער. הן גברים והן נשים רואים חשיבות רבה בהליך הסרת שיער באצבעות על מנת להרגיש טוב יותר וכך ליהנות מדימוי עצמי גבוה.

אפשרות ליהנות מטיפולי קוסמטיקה לטווח ארוך

אם הזכרנו את התפתחות התחום, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות מגוון מכוני קוסמטיקה באזורים השונים, חיפה, תל אביב, ירושלים, רמת גן ואזורים נוספים בהם ניתן לקבל טיפולי הסרת שיער באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוצעת על ידי מומחים. מכון קוסמטי הכולל צוות מקצועי בעל ניסיון רב יתאים את שיטת הטיפול הטובה ביותר עבור כל מטופל מתוך ידיעה כי לכל מטופל מגיעה הבחירה הטובה ביותר. צוות מקצועי אשר לו ידע רב בתחום יציע מגוון פתרונות מגוונים העונים על הצרכים של קהל הלקוחות. במידה ואתם מחפשים פתרון עבור הסרת שיער באזור האצבעות , הרי מכון קוסמטיקה בעל ניסיון רב יציע לכם את הפתרון האיכותי ביותר. ההמלצה היא לתאם פגישה עם המכונים השונים במטרה לבחון את ההיצע. ככל שתבחנו מספר רב של מכונים, כך תגיעו להחלטה הטובה ביותר.

השיטות השונות להסרת שיער באזור האצבעות

ישנן מספר שיטות שונות להסרת שיער, כעת נביא בפניכם את השיטות השונות:

משחה: הסרת שיער באצבעות באמצעות משחה מזכירה את הפעולה של הסרת שיער באמצעות סכין- המשחה מסירה את החלק של השיערה המצוי מעל העור ללא השפעה על השורש. אם אנשים חוששים מהמפגש עם הסכין, הרי מדובר בפתרון איכותי ביותר.  בשנים האחרונות ניתן למצוא חידושים שונים בדמות ספריי המאפשר לעשות שימוש בצורה נוחה יותר.

שעווה: שעווה נחשבת לאחת השיטות להסרת שיער. ההמלצה היא להגיע למכון קוסמטיקה מקצועי ולתת לאנשי מקצוע לבצע את הסרת השיער באמצעות שעווה. אמנם ניתן לבצע את ההסרה גם בבית, אך יש להניח כי התוצאה תהיה פחות יעילה.

לייזר: הסרת שיער באמצעות לייזר נחשבת לאחת השיטות האפקטיביות והחדשות ביותר בתחום- הסרת השיער מתבצע על ידי קרן אור הנספגת בפיגמנט וכך גורמת לעיכוב של צמיחת השיער במקום.

אפילציה: שיטה זו מאפשרת למנוע את צמיחת השערה באמצעות החדרת מחט חשמלית לשורש השערה והתוצאה היא הרס של נימים קטנים המספקים את הדם.

אינפרא אדום: מדובר בשיטה המאפשרת לקבוע את אורכו של הגל בהתאם לפיגמנט.

 יש לבצע את ההליך אצל מקצוענים בלבד

לא חסרים מקרים בהם ישנם סיפורים אודות תוצאות פחות טובות של הסרת שיער, ולכן בבואכם לבחור מכון קוסמטיקה, יש לבצע תחקיר מקיף. אחת ההמלצות היא להתייעץ עם לקוחות קודמים. התייעצות עם לקוחות קודמים תסייע רבות בבחירת המכון המתאים. ההמלצה היא לבצע שיחה מקיפה אשר תאפשר לכם לבחון את ההיצע הרב.

מתי כדאי להתחיל את הטיפולים השונים

כפי שהזכרנו, בשנים האחרונות ניתן לראות את ההתפתחות בתחום הקוסמטיקה ואת השינוי בקהל היעד. אם בעבר קהל היעד היה קהל מבוגר, הרי כיום ניתן לראות גם בני נוער. עם זאת, ההמלצה היא להתחיל את הטיפולים השונים בגיל 18- יש להמתין לסיומם של השינויים המתרחשים בגוף בגיל ההתבגרות ורק אז לבצע את הטיפולים . בגיל ההתבגרות הגוף עובר שינויים רבים ויייתכן כי הגוף יהיה חלש לטובת ביצוע טיפולים שונים ולכן על מנת להגיע לתוצאות מרשימות כדאי להמתין.

כמה זה עולה לכם?

נשאלת השאלה מהי עלות הטיפולים. כל טיפול עלותו שונה ולכן יש לבחון את עלות הטיפולים טרם קבלת החלטה. כדאי לשוחח עם בעלי מכון הקוסמטיקה על מנת לבקש מהם לקבל מחירון טיפולים. מכון קוסמטיקה מקצועי יציג בפניכם רשימה של טיפולים הכוללים מחירים שונים וכך תהיה לכם אפשרות לדעת פרטים אודות המחיר. כמובן אפשר להסיר שיער באצבע בודדת מה שיכול להוזיל את עלויות הטיפולים.