הסרת שיער באינפרא אדום השוואת מחירים

הסרת שיער באינפרא אדום השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים, ההמלצה היא להשוות מחירים ולא להסתמך על הצעה אחת, מלאו פרטים בתיבה האדומה ונציגי המכונים הגדולים יחזרו אליכם.

הסרת שיער באינפרא אדום השוואת מחירים

בעזרת שיטה זו של הסרת שיער ניתן להסיר שיער בלייזר גם מאזורים כהים בגוף ואם בחרתם או אתם מתעניינים באינפרא אדום דעו לכם שהמחירים שונים בין המכונים השונים, עם ידע זה וקצת מיקוח תוכלו להוזיל את עלות הטיפול באופן משמעותי.

הסרת שיער באינפרא אדום השוואת מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בלייזר באיפרא אדום נעים בין 700 ל 14500 ₪ תלוי באיזה אזור מדובר, מחירים אלה הם לפי מחירון הסרת שיער בלייזר – המחירים המוצגים הם לפני הנחה, כמובן שאתם מבצעים השוואת מחירים בין המכונים השונים תבררו גם מה המחיר לאחר ההנחה שזהו המחיר הסופי, השוו את המחירים הסופיים בטבלה, כמובן תפרידו את הקטגוריות לפני חלקי גוף וככה ההחלטה באיזה מכון לבחור תהיה יותר קלה לאחר שהמחירון האמיתי יהיה מולכם.

 

טיפים מה לברר אצל מכוני הסרת שיער כשאתם מבצעים השוואת מחירים.

כמובן שישנן דרכים שונות ולא רק אינפא אדום כדי לבצע הסרת שיער, אז כשאתם מבצעים את השיחה עם המכון להסרת שיער בלייזר תבררו על שיטות אחרו להסרת שיער ותבצעו השוואת מחירים גם עם שיטות אלה, רצוי לברר את הנושאים הבאים:

1) האם התשלום עבור הטיפול באנפרא אדום הוא לצמיתות והמחיר הוא ללא הגבלת טיפולים?

2) האם  מספר הטיפולים מוגבל?

3) איזה מבצעי הסרת שיער בלייזר קיימים? 1+1 על הסרת שיער, הנחת חיילים, הנחת סטודנטים? מבצעי סוף עונה.

4) האם המחיר כולל הכנה לפני טיפול או את ההכנה צריך לעשות בבית?

5) האם עדיפה לי שיטה אחרת להסיר שיער שהיא יותר זולה?

6) האם המטפל הוא צוות מקצועי או קוסמטיקאית – דבר שכדאי לקחת בחשבון שמבצעים השוואה כללית בין המכונים ?

7) האם יש החזר כספי במקרה של הפסקת טיפולים ?

8) האם יש רישיון של משרד הבריאות לטיפול באינפרא אדום ?

9) האם המחיר הוא סופי, האם קיימת הנחה מיוחדת?

10) לפני שאתם מקבלים את ההצעה הסופית ולפני שאתם מכניסים את המחיר לטבלה לצורך השוואה, התקשרו שוב ותגידו למכון להסרת שיער שקיבלתם הצעת מחיר יותר טובה ממכון מתחרה, האם אתם יכולים לעשות הנחה נוספת כדי שאחליט אצלכם? ככה תדעו איפה הכי כדאי להסיר שיער בלייזר