הסרת שיער בלייזר – הקיץ הבא יראה וירגיש אחרת

הסרת שיער בלייזר – הקיץ הבא יראה וירגיש אחרת, נסביר לכם איך לעשות זאת בדרך היעילה ביותר.

החשיבות הרבה של גוף אסתטי וחלק

גוף אסתטי הוא בראש ובראשונה גוף חלק שמדיף ריח טוב ובעידן שלנו מדובר על מצרך בסיסי – אדם שלא מטפח את עצמו פוגע בקשריו החברתיים ומשדר לעולם שהוא לא מספיק חשוב בשביל עצמו ושאין לו כוח ורצון להשקיע בטיפוח גופו, כתוצאה מהתרחקות הסובבים עשוי בטחונו העצמי להיפגע וחוזר חלילה – מדובר על מעגל שעדיף שלא להיכנס אליו מלכתחילה. אך מה עושים כאשר הסרת השיער משתלטת על שעות כה רבות? התשובה לשאלה תגיע בהמשך.

החסרונות הרבים של הסרת שיער בשיטות הישנות

החשיבות הרבה של טיפוח הגוף גורמת לרבים – לנשים, גברים ובני נוער להסיר שיער בשיטות ישנות שכוללות: שימוש בסכיני גילוח, תלישת שיער באמצעות שעווה, הסרת שיער בחוט ובפינצטה (שתי שיטות שמתאימות רק לאזורים קטנים), הסרת שיער באמצעות קרמים ושימוש במכשירים חשמליים להסרת שיער – השיטות הללו עובדות ואכן מסירות את השיער אך יש להן הרבה חסרונות – שימוש בסכין גילוח או קרמים למשל, מחזיק מעמד למשך מספר ימים וגורם לשיער להפוך לעבה וקוצני והשעווה כואבת, מלכלכת ומחזיקה מעמד למשך שבועיים. כמו כן, היא עשויה להשאיר נקודות אדומות ולא תמיד היא משאירה את העור חלק לגמרי, במילים אחרות – כל השיטות הישנות גורמות לעיסוק מתמיד, מבזבזות זמן ואנרגיות ולא מאפשרות שום ספונטניות – דבר שמחבל באיכות החיים ובעיקר בחודשי הקיץ שמהווים את מרבית חודשי השנה בארץ. לשמחתנו, כיום ניתן להסיר את השיער המיותר בשיטות יעילות כאשר השיטה היעילה ביותר היא הסרת שיער בלייזר.

הסבר קצר על אופן הפעולה של מכשיר הלייזר ומשך הטיפול

הסרת שיער בלייזר מתבצעת על ידי שליחת קרן לייזר בעלת אורך גל אחד, הקרן נשלחת מידיות אותן מצמיד הרופא לעור (או צוות רפואי מוסמך) וכאשר היא מאתרת את הפיגמנט של השערה היא משמידה אותו ומונעת מהשיער לשוב ולצמוח.

הסרת שיער בלייזר מומלץ שהטיפולים יהיו על ידי רופא מקצועי (יש מקומות שבהם יש צוות שמוכשר לכך) ומיומן שעובד במכון לייזר מקצועי ויודע איך לעבוד עם מכשיר הלייזר שאושר על ידי משרד הבריאות. מעבר לכך, יש לבצע את הטיפול במכון שנמצא תחת פיקוחו של משרד הבריאות. רוב המטופלים זקוקים ל – 9 טיפולים בממוצע כאשר מספר הטיפולים תלוי בצבע העור, צבע השיער וגילו של המטופל.

הסרת שיער בלייזר – השיטה היעילה שלא מפסיקה להתפתח

מכשירי הלייזר של ימינו עברו שינויים רבים מאז שיוצר המכשיר הראשון שהסיר שיער באמצעות לייזר. המכשיר הראשון היה קיים כבר ב – 1979 וההתפתחות שחלה בתחום הובילה ליצירת מגוון מכשירי לייזר בעלי אורכי גל שונים, כך שאם בעבר היה קהל היעד של השיטה מצומצם ביותר והמכשירים התאימו רק לבעלי גוון עור ושיער מסוים, כיום  יכולים אנשים רבים לבצע את הטיפולים וליהנות מטיפול שיכול להסיר עד כ – 90% מהשיער המיותר.

למרות שקהל היעד של טיפולי הסרת שיער בלייזר מגוון, הטיפול לא מתאים לכולם – בעלי שיער בהיר למשל לא יוכלו לעבור את הטיפול משום שקרן הלייזר לא מבדילה בין גוון עורם ובין גוון השיער שלהם אך ייתכן כי בעתיד הקרוב יוכלו אנשים נוספים לבצע את הטיפול היעיל.

הסרת שיער בלייזר – מתנה לכל החיים

למרות המחיר הגבוה של טיפולי הלייזר ותחושת אי נוחות (עליה ניתן להקל באמצעות מכשיר קירור ושימוש במשחת אלחוש), התהליך כדאי ביותר. ראשית – בסופו של דבר המחיר של הטיפול ישתלם למשך זמן משום שגם השיטות הביתיות גובות עלויות שמצטברות, שנית – מדובר על טיפול בטוח כל עוד הוא מתבצע על ידי רופא מקצועי או צוות שהוכשר לכך, שלישית – הטיפול יכול להסיר עד כ – 90% מהשיער המיותר ולהפסיק את השעבוד להסרת השיער ורביעית – הלייזר מאפשר הסרה של שטחים גדולים וחוסך זמן.

הסרת שיער בלייזר היא מתנה כל החיים והיא תאפשר למטופל ליהנות מעור חלק לכל אורך חודשי השנה כך שהקיץ הארוך יהיה חלק ונטול דאגות.