הסרת שיער בלייזר לצמיתות – האמנם?

הסרת שיער בלייזר לצמיתות – האמנם?

13959182_sעד לא מזמן טענו כל הפרסומות של מכוני הלייזר השונים להסרת שיער בלייזר לצמיתות. פירוש המילה "לצמיתות" בעברית היא לתמיד, לעולמים, ולקוחות המכונים שמחו לשמוע שבסדרת טיפולי לייזר אחת יוכלו להיפטר מהשיער המיותר שעל גופם – לתמיד. שיער דליל יותר, שבכל זאת צמח על גופם באזורים בהם עברו טיפולי לייזר להסרת שיער, הפתיע אותם לאחר 4-5 שנים, ותביעות משפטיות גרמו למכונים לשנות את ההבטחה בפרסומת.

אבל הבטיחו לי הסרת שיער בלייזר לתמיד!

התביעות המשפטיות השונות נגד המכונים בשל ההבטחה להסרת שיער בלייזר לצמיתות לגברים ולנשים, גרמו למשרד הבריאות לאסור על השימוש בהבטחה זו. אמנם, ישנם אנשים, בעיקר בעלי שיער דק ובעלי נטיות גנטיות לפחות שיער מראש, שאכן נהנים מתוצאות של יותר מחמש שנים, ועד כה, כעשר שנים לאחר תחילת השימוש בלייזר להסרת שיער, עדיין נהנים מעור חלק ונטול שערות, או שהשערות שצמחו מחדש הן כה דקות ועדינות שממילא אינן נראות לעין, אך הם במיעוט.

היסטוריה קצרה לגבי הסרת שיער בלייזר לצמיתות.

להסרת שיער בלייזר יש היסטוריה של פחות מעשר שנים, הנחשבת לתקופה קצרה במונחים של מחקר רפואי ובחינת תוצאות לטווח ארוך. ככל הנראה, הפרסום המקורי בו נטען להסרת שיער בלייזר לצמיתות לא היה הטעיה מכוונת אלא מתוך מחשבה שבאמת זה כך, ורק הזמן הוכיח אחרת. ייתכן וגם אלה שנהנים מגוף חלק לאורך זמן לאחר הטיפולים בלייזר יצמחו שיער גוף חדש בחלוף 15 שנה או יותר. משך התוצאה הוא מכובד ללא ספק, ומצדיק לחלוטין את השימוש בלייזר, אך בכל מקרה של צמיחת שיער חדש ניתן לטעון כי זה לא "לצמיתות".

ובכל זאת – האם הסרת שיער בלייזר היא הדרך הטובה ביותר להסיר שיער?

ובכל זאת, במבחן התוצאה, עדיין נחשבת הסרת שיער בלייזר לדרך הטובה ביותר, היעילה ביותר, ובעלת התוצאות טובות ביותר לטווח ארוך. אם חלמתם על הסרת שיער לצמיתות במפשעה בלייזר, כנראה שתיאלצו להמיר את החלום בהסרת שיער לחמש שנים לפחות. עדיין שווה.

הסרת שיער בלייזר – סיפור הצלחה

שיעורי ההצלחה של טיפולי הסרת שיער בלייזר עולים כל העת, בזכות השיפורים הטכנולוגיים של המכשור עצמו, בשל הניסיון המצטבר של הצוות הרפואי ובזכות המידע שצוברים עם הזמן. היום כבר אפשר לנבא בדיוק רב את מידת ההצלחה של הטיפול ולחזות את התוצאות שיתקבלו מראש, בהסתמך על הנתונים האישיים של הלקוח ושערותיו.

הסרת שיער בלייזר לצמיתות – מחירים ומבצעים

אז מחירים ומבצעים להסרת שיער בלייזר לצמיתות כבר אין, אבל זה לא אומר שלא תוכלו למצוא מבצעים והנחות גם ללא ההבטחה של הסרת שיער לצמיתות. בחלק מהמכונים מבטיחים את המשכת הטיפולים עד לשביעות רצון מלאה של הלקוח, בחלק מהמכונים ישנה הנחה לחיילים, למשל, וחלק מהמכונים עובדים עם קופות החולים המסבסדות את הסרת השיער בלייזר.

בהצלחה!