הסרת שיער לצמיתות בטיפול אחד – חלום או מציאות?

הסרת שיער לצמיתות בטיפול אחד – חלום או מציאות?

שוק הסרת השיער בישראל מציע הרבה יותר משיטה אחת או שתיים להסרת שיער, לטווח ארוך או לטווח קצר. בעבר ניתנה הבטחה של הסרת שיער לצמיתות, ואף הבטחה להסרת שיער בטיפול אחד. האמנם זה אפשרי? ננסה לעשות מעט סדר ולבחון האם להבטחה לבצע הסרת שיער לצמיתות בטיפול אחד יש כיסוי.

הסרת שיער לצמיתות בטיפול אחד?

בעבר הבטיחו הפרסומים השונים הסרת שיער לצמיתות, אך בעקבות יותר ממקרה אחד של חוסר מרוצות מהתוצאה ותלונות על צמיחה שיער פלומתי במקום הטיפול לאחר 4-5 שנים, לא תמצאו היום אפילו מכון אחד או פרסומת אחת שמבטיח הסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער לצמיתות בפעם אחת מעולם לא הובטחה כמובן, ואם נתקלתם בכזו הבטחה מדובר על שרלטנות, בוודאות, שכן אין טכנולוגיה אחת המאפשרת זאת כיום. זכרו – אין טכנולוגיה אחת המאפשרת הסרת שיער לצמיתות בפעם אחת, וגם הסרת שיער בלייזר בטיפול אחד אינה אפשרית. מנגד, אם במשך שנה אחת לא צמחו שיערות במקום, רוב הסיכויים שלא תצמח בו גם בהמשך ולו שערה בודדת אחת.

הסרת שיער בטיפול אחד באמצעות לייזר?

כאמור, כיום אין אפשרות לבצע הסרת שיער לצמיתות בטיפול אחד, וגם ההבטחה לצמיתות אינה תופסת. אז מה כן? הטכנולוגיות המתקדמות להסרת שיער, ובראשן הסרת שיער בלייזר, הנחשבת לשיטה מספר אחת בביטחון ויעילות להסרת שיער לטווח ארוך. ניתן להסיר שיער לטווח של יותר שנה אחת בוודאות, ובדרך כלל לטווח של 4-5 שנים לפחות ואף הרבה יותר מכך, אך תמיד יידרש יותר מטיפול אחד. ברוב הטכנולוגיות נדרשת סדרה אחת של 8-12 טיפולים, בהתאם למקום הטיפול ולפרופיל הגוף המטופל מבחינת צבע השיער ועוביו, אז כמו שאתם רואים אין כזה דבר הסרת שיער בלייזר בטיפול אחד.

למה אי אפשר לבצע הסרת שיער בטיפול אחד?

הטיפולים השונים להסרת שיער הורסים את זקיק השיערה הבודד, שערה אחר שערה. מכיוון שלכל שערה בודדת שלושה מחזורי צמיחה, יש לחזור על הטיפולים יותר מפעם אחת כדי להגיע לתוצאות המובטחות. מכון מקצועי להסרת שיער יעזור לכם להתאים את סוג הטיפול והטכנולוגיה האחת המתאימה לאזור הטיפול ולפרופיל השיערות שלכם. לא פעם אחת נתקלנו בתהליך של המשך צמיחת שיערות דלילות יותר, בהירות יותר ודקות יותר, עד לסיום סדרת הטיפולים, בה הוסרו רוב השיערות לחלוטין. כל גוף הוא אחד ומיוחד, ולכל אחד נדרשת התאמת טיפול שונה. ודאו כי המכון ערוך לקבל כל אחד ולא מטפל בצורה אחת בכולם.