מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור נתיבות

עיצוב גבות באזור נתיבות

כמה עולה סידור גבות לגברים בסביבת נתיבות? איך עובד הטיפול עצמו ועד כמה זה באמת כואב? כל כמה זמן גברים צריכים לסדר את הגבות? כל השאלות האלו חשובות למי שגר באזור נתיבות ורוצה לעצב את הגבות שלו באופן מקצועי, ואנחנו החלטנו למצוא לכם תשובות.

איך עושים עיצוב גבות לגברים?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור נתיבות? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

איך מסדרים נכון שערות בגבות? באתר YouTube יש הרבה מדריכים, אחד מהם של The List Show TV:

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור נתיבות, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

מה חשבת, שנשלח אותך לבדוק באתר אחר כמה עולה לעשות סידור גבות לגברים בנתיבות? במיוחד בשבילכם בדקנו את מחירי הטיפולים השונים במספר מקומות ובנינו טבלה שמציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב גבות לגבר. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים עצמאית ולהשתמש בטבלה שלנו רק כמעין "מצפן" שיעזור לכם לוודא שקיבלתם מחיר הוגן.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-58 ₪
סידר גבות אצל ספר 22-38 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 350-532 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 606-830 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 16-37 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 442-504 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 18-41 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור נתיבות במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של נתיבות שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: נתיבות – עיצוב גבות לגברים