עיצוב זקן בנתיבות – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

הזקנים חזרו לאופנה, ובגדול. ארוכים, קצרים, מעוצבים, פרועים – נראה שלא משנה לאן נביט, נראה בחור מזוקן. אז איך גם אתם יכולים להשיג לעצמכם זקן שיספק לכם מראה סקסי, גברי ומחוספס, ועדיין נשאר אסתטי ומטופח? עיצוב זקן באזור נתיבות, זה הפתרון – ואנחנו נעזור לכם לעשות את זה נכון.

עיצוב זקן בנתיבות עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור נתיבות

עיצוב זקן מוצלח מתחיל בספר מוצלח. כדי למצוא ספר שעושה עיצוב זקן בנתיבות, אנחנו ממליצים לשאול חברים מזוקנים כדי לקבל המלצות. אחרי הכל, המלצות אישיות מאנשים שאתם מכירים שוות יותר מהכל. אחרי שתבנו רשימה של כמה מספרות עיצוב זקן באזור שלכם, אנחנו ממליצים להגיע למספרות, לדבר עם הספר ולנסות להבין אם הוא מתאים לוויב שלכם, וגם כמובן לשים לב אם הוא מקצועי ורציני. כמובן שניתן לכם הצעות איך לבחור מספרת גברים בנתיבות.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

אל תבואו מבולבלים – עיצוב זקן בנתיבות

במקרים רבים אנחנו מגיעים לספר שלנו בלי הבנה אמיתית של מה אנחנו רוצים ומה מתאים למראה שלנו. גם אם זה קורה לכם פחות בתספורות, בעיצוב זקן זה יכול לקרות המון כי רובנו לא באמת חושבים לעומק על מה אנחנו רוצים להשיג. בשביל לקבל עיצוב זקן מושלם, אנחנו ממליצים להגיע עם ציפיות ברורות מראש – לחפש באינטרנט כמה עיצובי זקן ולבחור כמה מהם שנראים יפה בעיניכם. אחרי זה, כשתגיעו אל הספר, הוא יוכל להבין הרבה יותר בקלות מה הכיוון שאליו אתם שואפים, במקום לנחש. אנחנו ממליצים ללכת לספר שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור נתיבות.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עדכניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

עיצוב זקן באזור נתיבות – צריך לעצב זקן ארוך?

גברים רבים נוטים לחשוב שבגלל שהם רוצים זקן ארוך שנראה טבעי, הדבר האחרון שהם צריכים לעשות זה לגעת בו. אבל למעשה, ההפך הוא הנכון – דווקא זקנים ארוכים דורשים הכי הרבה השקעה. אלא אם אתם רוצים זקן קשיח שנראה פרוע ולא מסודר, אתם תצטרכו לעשות טיפולי עיצוב זקן באזור נתיבות שכוללים את קיצוץ וסידור הזקן. בנוסף, כדי להשאיר אותו רך, נעים ויפה תרצו גם להשתמש בחומרים המיועדים לטיפוח הזקן, כמו שמנים מיוחדים וסבונים שעוזרים לשטוף ולרכך את שיערות הזקן, וגם לסרק את הזקן באופן קבוע. טיפ שימושי, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בנתיבות.

טבלת מחירים עיצוב זקן בנתיבות

אחרי שדיברנו על איך לבחור מספרת עיצוב זקן באזור נתיבות וגם על איך לוודא שהתוצר הסופי יתאים למה שאתם מחפשים, הגיע הזמן לדבר על המחיר. כמה עולה עיצוב זקן? הטבלה שכאן למטה מציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב זקן, והיא תעזור לכם להבין פחות או יותר כמה אתם הולכים לשלם עבור הטיפול שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
עיצוב זקן – כללי 69-86 ₪
תספורת + עיצוב זקן 71-119 ₪
זקן ארוך 71-96 ₪
זקן צרפתי 54-75 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.