הסרת שיער בלייזר לנשים

הסרת שיער בלייזר לנשיםהסרת שיער בלייזר לנשים בעולם המודרני  החליפה את האמצעים הישנים שקדמו ללייזר, הסיבות הן רבות ומפורטות בהמשך הכתבה.

לפני שנתחיל לסקור את הסרת שיער בלייזר לנשים נתחיל בזאת שהנשים או במילים אחרות – המין היפה השתכלל במהלך השנים, בעבר שיער הנשים במקומות שונים בגוף היה טבעי ונחשב לנורמלי אבל השינוי האפנתי לגבי תפיסת השיער המיותר בגוף האישה חולל מהפכות בתחום האסתטיקה העולמית. כיום אישה אסתטית ונקייה נחשבת ללא שיער עודף בגוף – משמע אישה חלקה, במרוצות השנים נשים הסירו שיער באמצעות סכיני גילוח ותכשירים אחרים שהאפקטיביות שלהם הייתה זמנית ביותר והצריכה תחזוקה רבה על בסיס שבועי.
לפני הפיתוח של הסרת שיער בלייזר לנשים לצמיתות הייתה –
הסרת שיער באמצעות מחת חשמלית משמע אפילפציה, טיפול זה נחשב לכואב מאוד, נכנסים עם המחט החשמלית לשורש של כל שיערה ושערה ובאמצעות פולס חשמלי שורפים את שורש השיערה, על הפעולה הזאת צריכים לחזר עד שהשערה נעלמת לצמיתות, החיסרון של טיפול זה היה בכאב הפיזי שהמחט גורמת למטופל וכן לכוויות רבות שנשארו בגוף לאחר טיפול ואף לצלקות תמידיות.

איך הלייזר שינה את תחום הסרת שיער לנשים?

בעקבות פיתוח הלייזר למטרת הסרת שיער, משך הטיפולים נעשה קצר יותר וגם הכאבים של צריבת הלייזר פחתו, דבר זה גרם באופן מיידי להרחבת הטיפול להסרת שיער בלייזר לאזורים נוספים בגוף:
הסרת שיער מהפנים
הסרת שיער מבית השחי
הסרת שיער מהרגליים
הסרת שיער מהמפשעות
הסרת שיער מהגב
וכן מכל אזורי הגוף השונים…

חיסכון בטיפול הסרת שיער בלייזר לנשים לעומת טיפולים אחרים

הסרת שיער בלייזר לנשים מתבצעת בדרך כלל לצמיתות – הרי האישה הולכת לטיפול כדי שהשיער לא יחזור אך איך יכול להיות שטיפול ייקר יחסית יגרום לחיסכון כספי? התשובה ברורה – הסרת שיער עודף לאישה באמצעות טכנולוגיית הלייזר מתבצעת לצמיתות – זאת אומרת שהשיער לא יחזור לעולם והתשלום הוא תשלום פיקס, זאת אומרת שאתן אמורות לשלם עבור תוצאה רצויה ולא לפי מספר טיפולים. קחו למשל את דוגמה פשוטה ומציאותית לחיסכון בהסרת שיער בלייזר לנשים:
אישה הולכת בממוצע פעם בשבועיים לקוסמטיקאית ומשלמת לה 150 שקלים עבור טיפול הסרת שיער ברגליים ובמפשעות, למשך עשר שנים אותה אישה תשלם 18000 שקלים עבור הטיפולים הללו ותזכרו שהיא תמשיך לשלם, בהסרת שיער בלייזר אותה אישה יכולה בסכום הזה להסיר שיער בכל הגוף לצמיתות לאחר 10 טיפולים בממוצע ותפסיק לשלם ותפסיק לסבול עבור הטיפולים הללו, אז מה המסכנה המתבקשת? פחות סבל וכאב ובפחות כסף אתן יכולות להשיג יותר.

מה שונה בין טיפולי הסרת שיער בלייזר לנשים לבין הסרת שיער בלייזר לגברים?

הסרת שיער בלייזר לגברים שונה בדר"כ באזורים בגוף שבהם מסירים שיער, לדוגמה – ההסתברות שגברים יסירו שיער בגב היא יותר גבוהה מההסתברות שנשים  יסירו שיער באזור זה, וכמו כן אזור הבטן, לנשים יש בעיות הורמונליות יותר מאשר לגברים לדוגמה – אשה לא יכולה להסיר שיער בתקופת גיל ההתבגרות או יש איסור להסיר שיער בזמן שהאישה בהריון.

אומדן מחירים – הסרת שיער בלייזר נשים

הערות למחירון:

  • המחירים ממוצעים עבור 12-10 טיפולים – מה שמקובל היום ברוב מכוני הסרת שיער בלייזר.
  • אפשר גם לבצע טיפולים בודדים אך הם יקרים יותר ומעודדים לרכוש סדרת טיפולים בהנחה, כמובן לאחר סדרת הטיפולים ניתן לטפל נקודתית.
  • בחלק מהמכונים מספר הטיפולים הם ללא הגבלה, אם נתון זה חשוב לכם – יש לברר אותו בקבלת הצעת המחיר.
  • המחירים בשקלים לפני מבצעים והנחות אפשריות, יש מבצעים של חבר מביא חבר, מבצעי קופות חולים, מבצעי עונות שנה, חגים וכו…
  • נציין שוב שהמחירים הם אומדן בלבד ומחיר מדוייק תקבלו לאחר פגישת ייעוץ.
  • ט.ל.ח
מפשעות 1,230
קו בקיני 1,382
רגליים מלאות 4,169
רגל – ברך ומעלה 2,160
רגל – ברך ומטה 2,257
ישבן 1,844
עורף 735
כתפיים 2,640
סנטר 683
שפם 665
פאות 693
גבות 920
זקן 1,269
אוזניים 817
צוואר 849
גב מלא 3,219
גב תחתון 1,303
גב עליון 1,417
ידיים מלאות 2,378
ידיים 1/3 עליון 1,536
ידיים 2/3 תחתון 1,815
בטן מלאה 2,535
בטן תחתונה 1,556
בטן עליונה 1,532
פס בטן 867
גוף מלא 15,182