הסרת שיער בכתפיים

שיעור יתר הוא מנת חלקם של גברים רבים, אך בעוד שיעור יתר בחזה או בידיים מתקבל בהבנה יחסית, שיעור יתר בכתפיים עדיין אינו מראה נעים לעין בעיני רוב האנשים. אז האם כדאי לצבע הסרת שיער בכתפיים? כמה זה עולה? במה זה כרוך? כל התשובות לפניכם.

הסרת שיער בכתפיים – אזור בעייתי

29544227_sהסר שיער בלייזר ידועה כשיטה הבטוחה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך, אך אזור הכתפיים הוא אזור מעט בעייתי, והסרת שיער בלייזר בכתפיים נחשבת, לפחות בעיני חלק מהמומחים, למורכבת. הסיבה לכך שאזור הכתפיים נחשב לבעייתי היא הורמונלית, וצמיחת היתר של השיער באזור הכתפיים נהעוצה בסיבות הורמנליות. באופן תיאורתי, הסרת שיער בכתפיים לגברים הייתה אמורה לחולל צמיחת יתר של השערות באזור, לפחות בחלק מהמקרים, אך באופן מעשי, טיפולים להסרת שיער בלייזר בגב ובכתפיים נעשים באופן תדיר ולא נרשמו מקרים חריגים של צמיחה מוגברת של השיערות.

הסרת שיער בכתפיים, על כל שאלה תשובה

לפניכם תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא הסרת שיער בלייזר בכתפיים ובגב:

  • כמה זמן לוקח להסיר שיער בכתפיים?
    כמו כל סדרת טיפולים להסרת שיער לטווח ארוך, מדובר על כ-12 טיפולים הנדרשים לקבלת תוצאות מקסימליות. כל טיפול בסדרה אורך מספר דקות בלבד, בהתאם לצבע השיער, גוון העור, עובי השיערות, צפיפותן ועוד.
  • הסרת שיער בלייזר גב וכתפיים – האם זה כואב?
    טיפולי הסרת שיער בכתפיים בלייזר אינם אמורים לכאוב, ולכל היותר תרגישו תחושת חום קלה ועקצוצים. לא משהו שאי אפשר לסבול במשך כמה דקות.
  • כמה עולה הסרת שיער בכתפיים?
    עלות הטיפולים להסרת שיער בכתפיים יכולה לנוע מ- 500 ש"ח בקירוב במקרה ומדובר באדם נמוך ורזה, שאין לו הרבה שיערות על הכתפיים, ועד ל- 2,000 ש"ח, אם מדובר בהרבה שיער שיש להוריד מהכתפיים ומהגב. יש לציין שהתחרות בין המכונים השונים מאפשרת להתמקח על המחיר ולא לקבל את הצעת המחיר הראשונה שמוגשת לכם כהצעה סופית.