הורדת שיער מהפנים בשעווה

זה הזמן להורדת שיער מהפנים בשעווה, כן כן, לא חייבים לגלח.

הורדת שיער מהפנים היא פעולה שגרתית אשר מתבצעת כל חודש במיוחד אצל נשים.  מדובר על פעולה חשובה מאוד, היא חלק מאוד משמעותי מטיפוח האישה. מאחר שנשים אמורות להיות אסתטיות חשוב להוריד גם את השיער המיותר מהפנים. שיער הפנים מופיע לרוב מעל השפה, הסנטר, אזור הלסת, מצח ואף בצדדים היכן שפאות השיער שלנו. שלא מורידים את השיער בזמן, במיוחד שהשיער כהה הן בולטות את מאוד וגורמות לחוסר נוחות הן לנו והן לסובבים אותנו.

מהן הסיבות להורדת שיער מהפנים?

הסיבות השונות לשיער בפנים כוללות לרוב שיעור יתר בכל חלקי הפנים. שיעור זה כולל את השפם, פאות הלחיים, קו הלסת, מצח ועוד. מעבר לשיעור היתר, נראות ובולטות השיעור גורם ללא מעט נשים ואף גברים להתבייש משיעור זה. על מנת לתת מענה לשיעור זה ישנם לא מעט שיטות שונות להורדת השיער מהפנים אשר ניתן לבצע אצל הקוסמטיקאית שלכם, ולקבל עור פנים חלק נטול שערות.

באיזה גילאים מתבצעת הורדת שיער מהפנים?

הגילאים להורדת שיער לרוב מתחילים מכמות השיער בפנים. אם את בת 18 ואת שעירה עד מאוד תוכלי להסיר את הסרת השיער בשעווה ולראות את התוצאות המיידיות. שיעור היתר משתנה מאישה לאישה, ישנן נשים אשר יגלו שערות בגיל 30, וישנן נשים שמגיל התיכון יהיו שעירות. בכל מקרה בו את מרגישה שיש לך יותר מדי שערות בפנים, תוכלי לבצע אצל קוסמטיקאית מוסמכת הסרת שיער בשעווה מהפנים. עם הסרת שיער מהפנים בשעווה תקבלי שוב את הביטחון העצמי שעבד לך עם השנים.

האם הורדת שיער מהפנים בשעווה כואבת?

הסרת שיער בפנים בשעווה  כואבת בעת התלישה אך מדובר על כמה שניות של כאב. ככל שאנו מתרגלים לכאב של רצועת השעווה, כך סף הכאב שלנו הולך ופוחת עם הזמן. שיטה זאת נותנת תוצאות טובות ביחס לגילוח, כך שאתה יכולה להסתובב עם פנים חלקות משיער למשך שלושה שבועות עד חודש. גדילת השיער תלויה בקצב גדילת השיער שלך, ישנן נשים אשר קצב גדילת שערן היא איטית מאוד ואחרות ההיפך.

תוך כמה צומח השיער בחזרה?

צמיחת השיער בפנים אורכת תקופה ארוכה של עד חודש ימים, תלוי בצמיחת השערה אצל כל אישה. אך מה מעבר לצמיחה האיטית של השערה, עם הטיפולים השועים של הורדת שיער מהפנים בשעווה, אנו רואים שהאזור שבו אין שיער הולך ותדלדל עם הזמן. עם הסרת שיער מהפנים בשעווה, השערה יוצאת מהשורש עצמה בשונה מהסרת שיער בגילוח, ששם השערה לא יוצאת מהשורש אלא נחתכת וגודלת שוב.

מה היתרונות של הסרת שיער מהפנים בשעווה?

להסרת שיער פנים בשעווה יתרונות רבים על פני שיטות אחרות בשוק. ראשית, עם הסרת שיער ניתן ליהנות מתקופה ארוכה ללא שיער בפנים, וזאת מאחר שהשערה יוצאת מהשורש ע"י רצועת השעווה. שנית, עם הורדת שיער בפנים בשעווה עם הזמן אזור השיער בפנים הולך ותדלדל מה שגורם לפחות שיעור יתר והגעה לטיפולי שעווה מדי תקופה מסוימת. שלישית, מדובר על שיטה מהירה ופשוטה לטיפול בשיעור יתר בפנים. רביעית, עם הסרת שיער בשעווה מתקבלות תוצאות טובות. חמישית, מדובר על שיטה זולה שניתן אף לעשות אותה בבית בזהירות רבה, כלומר לקנות את חומר השעווה ולעשות לפי ההוראות. כך שאיך שלא מסתכלים על יתרונות השיטה, מדובר על שיטה חסכונית, מהירה ויעילה על פני השיטות האחרות בשוק, אשר לא משאירה סימנים וצלקות על הפנים אם עושים אותה בזהירות ע"י קוסמטיקאית מוסמכת ומקצועית בתחום.