מכשיר וקטוס להסרת שיער בלייזר – סיקור

כמובן נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד, לאתר זה אין קשר עם המכשירים המדוברים, אם מצאתם טעות בכתוב נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו נעדכן את הכתבה בהתאם.

מכשיר לייזר וקטוס הוא החדיש ביותר מבין מכשירי הסרת שיער בלייזר הקיימים היום.

הוא הפתרון להסרת שיער באזורים רחבים בגוף , פולסי אור הלייזר במכשיר הווקטוס הם מאוד רחבים מה שמקנה מגע ישיר עם שטח פנים גבוהה בין הוקטוס לעור המטופל .

מכשיר וקטוס הוא פרי יצירה של חברת פלומר, חברה אמריקאית הידועה בפיתוחים טכנולוגיים שונים בתחום להסרת שיער, באמצעות מחשב רב עוצמה ותכונות חכמות מאוד מכשיר הוקטוס מחשב באופן אוטומטי את אופן הטיפול, למכשיר יש מגוון רחב של אופציות טיפול הוא מתאים לכל גווני העור והשיער למעט שיער ג'ינג'י.

חברת פלומר היה החלוצה בתחום הסרת השיער האופטי, כאשר, בשנת 1997 , היא הציגה את המערכת הראשונה להסרת שיער בלייזר . מאז, הייתה התקדמות הגדולה בהסרת שיער המבוססת על אור הלייזר. כחלוצה של טכנולוגית הסרת שיער בלייזר, פלומר הפכה לחברה הראשונה  אישור של ה-FDA.

כיום יש הרבה אופציות אסתטיות להסרת שיער המבוססות על אור הלייזר אבל למכשיר הלייזר וקטוס יש את גודל הפולס ואחידות קרן הלייזר הטובים ביותר הזמינים כיום , ניתן לטפל באזורים רחבים מאוד כגון גב, רגליים ובטן תוך דקות והכי חשוב ללא כאב.

לפני שבוחרים מכון קוסמטי להסרת שיער בלייזר, חובה לבצעה השוואה עם עוד מכונים, יש להשוות את הטכנולוגיה וכמו כן יש להשוות את מחירי הסרת שיער בלייזר לפי המחירון הממוצע בתחום לפי אזורי גוף.

הבהרה:

כתבה זו היא סיקור בלבד, לנתונים מדוייקים אודות המכשיר יש לקרוא באתר היצרן או לשאול את מכוני הסרת שיער בלייזר, כמו כן לאתר זה אין קשר עם המכשיר המדובר.