הסרת שיער בלייזר ברגליים מחירים – מחירי הסרת שיער ברגליים

מחיר הסרת שיער בלייזר ברגליים משתנים ממטופל למטופל ונקבעים לאחר פגישת ייעוץ במכון להסרת שיער בלייזר, הגורמים המשפיעים על מחירים הם צבעה עור וגוון השיער באזור הרגליים, אך אין להסתפק בהצעת מחיר אחת אלא לבצע השוואת מחירים וסקר שוק.

הסרת שיער בלייזר ברגליים מחירים

נשים רבות וגם גברים מגלחים את הרגליים שלהם הרבה מאוד פעמים במהלך חייהם. כיום קיימת אפשרות לנטוש את המשימה מייגעת הזאת וגם לחסוך הרבה מאוד כסף על סכיני גילוח, שעווה, מכשירים להסרת שיער חשמליים או קוסמטיקאית , וייתכן שאתם תוהים אם הסרת שיער בלייזר היא אלטרנטיבה טובה והאם הוא בטוח לסרת שיער בלייזר באזור זה של הגוף?

הסרת שיער בלייזר ברגליים מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בלייזר ברגליים נעים בין  4500 ל 5500 ₪. זהו מחיר לסרת שיער לצמיתות וזה אומר שתוכלו שאתם לא מוגבלים במספר טיפולי הסרת שיער ברגליים אך אפשר לבצע גם דילול שיער ברגליים שלו מחירון שונה והוא לפי מספר טיפולים מוגבל, אם אתם רוצים להסיר שיער באזור נוסף פרט לרגליים קיימים מבצעים ונחות במכוני הסרת שיער בלייזר  אם מבצעים טיפולים ביותר מאזור אחד – ראו גם מחירון הסרת שיער בלייזר לאזורים שונים בגוף.

למרות שהסרת שיער בלייזר עשויה להישמע קצת כואבת, היא בעצם בטוחה לאזור הרגליים וכמו כן לאזורים אחרים. למעשה, בפעולה זאת יש מעט כאב במהלך ההליך או לאחר מכן וניתן להשתמש בתכשירי טשטוש כאב. אזור הרגליים הוא יחסית גדול וזמן הטיפול הוא בין 40 ל 50 דקות.

הלייזר פגוע בזקיק השיערות ברגליים וכך הוא מנוע צמיחה עתידית, הסרת שיער בלייזר יכולה להשפיע על שיער רק שהוא בשלב הצמיחה, כך שטיפולי ליטוש ותחזוקה נחוצים כדי להסיר את כל השיער באזור הרגליים עד שמגיעים לתוצאה שהשיער לא צומח יותר – דהיינו לצמיתות. הסרת שיער בלייזר ברגליים היא בטוחה ויעילה אך יש כמה תופעות לוואי שצריכים להיות מודעים אליהם, ייתכן שתיתקלו באדמומיות, נפיחות או תחושה שזופה באזור המטופל.

שיער כהה הוא יותר בעייתי להסרת שיער בלייזר ברגליים, כי לייזר נמשך למלנין ולכן המחירים בם קצת שונים כי משתמשים בציוד מיוחד.

הסרת שיער ברגליים מחירים

למי שלא מעוניינת להסיר שיער בלייזר ברגליים בגלל סיבות שונות ובגלל שאולי הסרת שיער בלייזר ברגליים מחירים יקרים לכיס שלך קיימות אופציות אחרות:

1) שעווה – להסרת שיער ברגליים

2) גילוח שמחיריו הכי זולים – תלוי בסוג הסכין.

3) מכשירים חשמליים להסרת שיער ברגליים שמחירים נעים בין 180 שקלים ל 700 שקלים, מחירים אלה זולים מהסרת שיער בלייזר מחירים אבל מה שלא ניתן להשיג באמצעות מכשור זה – הסרת שיער לצמיתות, השיער יחזור ויגדל חלילה אם אתם לא מסירים אותו בלייזר.

אך יש לזכור כי המחירים האלה בסוף מתקזזים עם הסרת שיער בלייזר ברגליים מכיוון שהפעולות צריכות להיות מחזוריות – כל כמה ימים הם לא לצמיתות ככה שלבסוף במהלך תקופה של כמה שנים מחיר הסרת שיער בלייזר ברגליים יהיו יותר משתלמים מכל שיטה אחרת.