מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור כנפי נשרים

עיצוב גבות באזור כנפי נשרים

כמה עולה סידור גבות לגברים בסביבת כנפי נשרים? איך עובד הטיפול עצמו ועד כמה זה באמת כואב? כל כמה זמן גברים צריכים לסדר את הגבות? כל השאלות האלו חשובות למי שגר באזור כנפי נשרים ורוצה לעצב את הגבות שלו באופן מקצועי, ואנחנו החלטנו למצוא לכם תשובות.

איך עושים עיצוב גבות לגברים?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור כנפי נשרים שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

מתוך התוכנית The List Show TV שבאתר YouTube תוכלו לראות איך לסדר נכון שיערות בגבות:

סידור גבות לגברים – לא מה שחשבתם

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור כנפי נשרים המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות בעזרת חוט 17-39 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 371-531 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 10-41 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 432-518 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 748-859 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 39-51 ₪
סידר גבות אצל ספר 21-33 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים בכנפי נשרים. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

אז איפה עושים סידור גבות לגברים באזור כנפי נשרים? בשביל שתוכל למצוא בקלות את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לבצע את הטיפולים שלך, הכנסנו כאן למטה מפה. עכשיו, כל מה שנשאר לך זה למצוא ברשת כמה קוסמטיקאיות או מכוני יופי מהאזור שלך ולבדוק באמצעות המפה מי מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע.

קישור למפה: כנפי נשרים – עיצוב גבות לגברים