שעווה לגברים בכנפי נשרים – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בכנפי נשרים

שעווה היא השיטה הזמינה ביותר והזולה ביותר להסרת שיער לגבר, כמעט כל קוסמטיקאית מבצעת טיפולים בשעווה והמחירים הם לכל כיס, כמובן למצוא קוסמטיקאית באזור כנפי נשרים שעושה שעווה זה לא משימה קשה במיוחד.

נתחיל בשאלה כמה כואבת שעווה? מה אתם אומרים יצליח הבחור לשיר בטורקית בזמן שעווה? קבלו אותו – קרדיט רשת חדשות FOX ערוץ YouTube:

אז מה צריך לעשות כדי לבצע טיפולים בשעווה?

אז איך הקסם הזה קורה? אחת התכונות של שעווה שאיתה אנחנו מסירים שיער היא היכולת להפוך ממוצק לנוזל במהירות ולהתקשות חזרה, נסביר. את שעווה מחממים מעט והיא הופכת ממוצק לנוזל, בשלב הזה צריך למרוח הזהירות את השעווה על האזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר את השיער המיותר שממנו אנחנו הולכים להיפרד, מחכים דקות ספורות והשעווה מתקררת במהלך השלב הזה לשערה נדבקות לשעווה כ"כ חזק שהן יישארו עם השעווה גם אחרי התלישה של מהגוף – זהירות, כן זה קצת כואב, יש כאלה שיגידו אפילו הרבה כואב, אבל שיטה זו מועדפת לרוב מגילוח כי השיער צומח יותר לאט ויותר דליל.

גברים שעווה היא השיטה מהמובילות, רוצים לדעת למה? והאם יש גם חסרונות?

נתחיל בחסרונות:
• השיער יחזור לצמוח – שעווה נקראת בשפה המקצועית – הסרת שיער לטווח קצר, כמובן שיטה זו עדיפה על גילוח שבו השיער יחזור לצמוח יותר מהר, אבל לא כמו שיטות כמו הסרת שיער בלייזר שבשיטה זו הרחקת השיער המיותר תהיה לטווח ארוך משמעותית משעווה.
• כאבים – נכון זה לא נעים במיוחד שצריך לחזור על הטיפולים שוב ושוב, עוד לא מצאו פתרון לזה, כמובן הכאב תלוי בסף הרגש שלכם, בגודל האזור שממנו מסירים שיער ובעובי השיערות.

ועכשיו החלק המעניין – יתרונות:
• מחירים – שיטה זו להסרת שיער נחשבת לבין השיטות הזולות הקיימות היום בשוק, אם תעשו את זה לבד שעווה תעלה לכם כמה עשרות שקלים, אם תלכו לקוסמטיקאית, עדיין המחירים שווים לכן כיס.
• סיכונים ביחס לשיטות אחרות – שעווה נחשבת לשיטה לא מסוכנת, לכן היא זמינה כ"כ ברשתות הפארם, אפשר לרכוש אותה ללא מרשם מיוחד, הסיכון לגלח את הגוף עם סכין לדוגמא הוא יותר גדול לעומת שעווה, כמובן אסור להסיר שיער עם שעווה באזורים רגישים בגוף ולהמנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

שעווה לגברים באזור כנפי נשרים – כמה זה עולה? עינו בטבלת אומדני המחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן 75-111 ₪
שעווה בפנים 62-80 ₪
שעווה – קו ביקיני 52-76 ₪
שעווה בבית השחי 60-91 ₪
שעווה בחצי גב עליון 70-96 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 64-94 ₪
שעווה בסנטר 25-58 ₪
שעווה בעורף 36-71 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 68-85 ₪
שעווה בחזה 68-127 ₪
שעווה בבטן עליונה 57-108 ₪
שעווה במפשעה 84-90 ₪
שעווה בישבן 70-89 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 82-117 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 48-79 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 72-153 ₪
שעווה בגב 77-111 ₪
שעווה בכתפיים 68-107 ₪
שעווה בבטן תחתונה 58-97 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

גבר נוסף שמנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה? כן זה קרה ואפילו דיי מצחיק, ראו סרטון מאתר YouTube מישהו ניסה לעשות את זה מתוך Game Show Showdown:

בעזרת גוגל מפות תוכלו לדעת אם קיימת קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה באזור ביתכם:

קישור למפה: כנפי נשרים – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.