מכונים מומלצים להסרת שיער בלייזר

מכונים מומלצים להסרת שיער בלייזר – מה כדאי לדעת

כבר זמן רב שהסרת שיער בלייזר, אינה נחלתן של נשים בלבד וגברים רבים מבקשים אף הם גוף חלק. כדי להשיג את המטרה במלואה:  גוף חלק לאורך זמן, יש לעשות החלטה חכמה ולבצע הסרת שיער בלייזר באחד מאותם מכונים מומלצים להסרת שיער בלייזר שעליהם, ועל החשיבות שבביצוע הסרת השיער דווקא אצלם, נפרט מייד.

ישנם כל כך הרבה מכונים להסרת שיער בלייזר, איך לבחור?

הסרת שיער באמצעות לייזר היא השיטה הבטוחה והיעילה ביותר כדי להפטר מהשיער המיותר ולהינות מהתוצאה לטווח ארוך. חשוב לדעת מי מטפל בכם, ועוד יותר חשוב שהמטפל יהיה מוסמך לעסוק בכך. כיום, כל מכון או קוסמטיקאית מציעים את שירותם לכל דורש, וכדאי לזכור כי רק מכונים מורשים להסרת שיער בלייזר ומספר מצומצמם של מכונים נוספים יכולים להעניק לכם טיפול בטיחותי ואחראי הניתן על ידי מיטב המטפלים וצוות רפואי שהוכשר והוסמך לעבוד עם מכשירי הלייזר. אם בחרתם באחד מהמכונים הגדולים והידועים זה לא אומר שתהליך חיפוש ההמלצות נגמר, עדיין להמשיך ולחפש המלצות גם במכונים הגדולים, יש הבדל בין הסניפים ובין המטפלים לכן כדאי לקרוא באינטרנטי ובפורומים שונים האם הסניף הספציפי של המכון שבו בחרתם הוא מומלץ או לא.

ללכת על בטוח

מכון גדול ומוכר להסרת שיער בלייזר יכול להבטיח לכם, כאמור, כי המטפלים שעובדים בו הוכשרו לכך אתם זכאים לדרוש הוכחות ותעודות, כמובן תמצאו המלצות ברשת על מכונים גדולים מאשר על מכונים קטנים כי כמות התעבורה של מטופלים היא גדולה בהרבה במכונים הגדולים ככה תוכלו לקרוא יותר המלצות. מעבר לכך, הטיפול עצמו מבוצע באמצעות מכשירים חדישים ומשוכללים שעלותם גבוהה מאוד, בעלויות שקוסמטיקאיות אינן יכולות להרשות לעצמן של עשרות אלפי דולרים ואף למעלה מכך. יתרון נוסף שיש למכונים מומלצים להסרת שיער בלייזר היא העובדה כי יש להם סניפים במקומות שונים ברחבי הארץ,  כך שתוכלו לבחור את הסניף הקרוב אליכם, בניגוד למכון קטן שאינו מוכר, שאליו תאלצו לעיתים לנסוע מרחק רב. חשוב לדעת כי מבחינת החוק בישראל, טיפול במכשירי לייזר חייב להיות מבוצע על ידי צוות מקצועי או ע"י טכנאים שהוסמכו לכך ונמצאים בפיקוח של צוות רפואי (אם ניתן). אם אתם מכירים חבר או מכר שהסיר שיער באחד מהמכונים האלה עדיף לשמוע על ההמלצה שלו כי מכון שמומלץ ממקור ראשון הוא יותר בטוח.

הזול עולה ביוקר

הסרת שיער בלייזר אינה עניין זול, על כך אין ויכוח. למרות זאת, ההמלצה הגורפת היא לשלם מעט יותר ולדעת שאתם בידיים בטוחות. מכון קטן או קוסמטיקאית שכונתית יוכלו להציע לכם, לעיתים, מבצעים ומחיר זול יחסית למכונים הגדולים, אך בוודאי שלא יוכלו לספק לכם את אותו סוג מכשור חדשני, מטפלים מקצועיים והבטחה שלא יעלמו מהשטח באמצע הטיפול. לפני שאתם מחליטים לסגור עסקה, כדאי לבחון  מכונים מומלצים להסרת שיער בלייזר, כדי להבטיח לעצמכם טיפול אמין ושקט נפשי.