שעווה לגברים בנוף הגליל – מחירים, עלויות ואיפה הכי כדאי לבצע את הטיפולים?

שעווה לגברים בנוף הגליל

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור נוף הגליל.

נתחיל בשאלה שכולם שואלים, האם שעווה כואבת? אתם עוד תנגבו את הדמעות מרוב צחוק, נסיון שירה בטורקית בזמן שעווה – מתוך ערוץ חדשות FOX מאתר YouTube:

כמה זמן לוקח לעשות שעווה? ואיך זה עובד?

הצורה הבסיסית של שעווה היא מוצק, לאחר חימום לא ארוך היא הופכת לנוזל, במצב הזה מצמידים את השעווה לגוף – כמובן נעזרים באמצעות בד או מדבקה עד שהיא מתקשה. בזמן הזה השיערות נדבקות לשעווה כ"כ חזק שלאחר משיכת השעווה השיערות יוצאות החוצה מהגוף ונשארות דבוקות לשעווה. תהליך זה כואב מאוד אבל עם זאת מאוד מהיר. חשוב לציין ששיטה זו עדיפה על פני גילוח כי השיערות צומחות לאט יותר לאחר שעווה וכמובן – השיער פחות קוצני מגילוח.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

כמה עולה שעווה לגברים באזור נוף הגליל? בטבלה הבאה תוכלו לראות הערכת מחיר של טיפולי שעווה:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בחזה 74-91 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 65-91 ₪
שעווה בבטן תחתונה 71-100 ₪
שעווה בסנטר 33-55 ₪
שעווה בבית השחי 50-97 ₪
שעווה בבטן 88-126 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 93-164 ₪
שעווה – קו ביקיני 52-70 ₪
שעווה בכתפיים 68-100 ₪
שעווה בעורף 26-59 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 56-86 ₪
שעווה בגב 70-116 ₪
שעווה במפשעה 73-97 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 83-134 ₪
שעווה בבטן עליונה 61-112 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 63-81 ₪
שעווה בישבן 60-82 ₪
שעווה בחצי גב עליון 72-88 ₪
שעווה בפנים 47-99 ₪

ט.ל.ח – המחירי השעווה יכולים להשתנות, הטבלה היא הערכה בלבד.

גבר נוסף שמנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה? כן זה קרה ואפילו דיי מצחיק, ראו סרטון מאתר YouTube מישהו ניסה לעשות את זה מתוך Game Show Showdown:

בעזרת גוגל מפות תוכלו לדעת אם קיימת קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה באזור ביתכם:

קישור למפה: נוף הגליל – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.