דילול שיער בבטן לגברים – בדיוק במידה הרצויה

העידן המודרני הוביל ליצירת שלושה סוגי גברים – יש גברים שאין להם בעיה להתהלך בחופי ישראל כאשר בטנם שעירה להפליא, יש גברים שחייבים להראות חלקים ואסתטיים ויש גברים שנעים בין שני הסוגים ומעוניינים להשאיר רק חלק מהשיער כך שהם לא יהיו שעירים אך יראו טבעיים ככל האפשר, לגברים אלו מתאים לדלדל את השיער.

כידוע, סף הכאב של הגברים אינו גבוה (מה לעשות, סביר להניח שיצא לכם לראות את הסרט: "מה נשים רוצות" במהלכו ניסה מל גיבסון להיכנס לראשן של הנשים ובין היתר להסיר שיער בשעווה) ומכיוון שרובם מעדיפים לוותר על הסרת שיער בבטן בשעווה וודאי שלא לגלח את השיער ולקבל זיפים קשים בבטן מחליטים רבים מהם לבצע דילול שיער.

דילול שיער בבטן בלייזר לגברים – אסתטי וטבעי

אחד הטיפולים המתאימים ביותר בתחום דילול שיער בבטן לגברים ניתן לביצוע באמצעות מכשיר הלייזר. מכשיר הלייזר שולח קרן לייזר אל עבר השערות ומשמיד אותן מהשורש, בצורה זו ניתן להסיר את השיער או לדלדל אותו ולשמור על מראה אסתטי וגברי (חלק מהגברים חושבים שבטן חלקה לגמרי מעניקה מראה נשי).

מכיוון שמדובר על דילול ולא הסרת שיער באופן מלא שיכולה להגיע להפחתה של 90% מהשיער, עשויים הגברים להזדקק לפחות טיפולים, כמובן שכל גבר יכול להסיר את השיער עד לכמות המבוקשת ולקבל את המראה בו הוא מרגיש בנוח כך שהוא ייהנה להסיר את החולצה בחוף הים, לאחר אימון גופני מתיש, במצבים אינטימיים או בסיטואציות אחרות. יש לציין כי מכיוון שלא מדובר על הסרת שיער מלאה יהיה לטיפול דילול שיער בבטן לגברים מחיר נמוך יותר.

איך מפחיתים את הכאב? תופעות לוואי אפשריות ובחירה במטפל מקצועי

הסרת שיער בלייזר לנשים וכן הסרת שיער בלייזר או דילול שיער בבטן לגברים גורמת לתחושת חוסר נוחות ואף כאב אך ניתן להפחית את רמת הכאב על ידי שימוש במשחת אמלה שהיא משחה מאלחשת. כמו כן, ניתן לקרר את האזור במהלך הטיפול על ידי זרוע קירור. נוסף על תחושת הכאב יכולות להופיע אדמומיות או נפיחות – תופעות אלו עוברות במהירות. תופעות קשות יותר עלולות להיות בין היתר: דימום, פיגמנטציה וכוויות. כדי להפחית את הסיכונים ולהגדיל את אחוזי ההצלחה של הטיפולים חשוב לפנות למכון מנוסה ומקצועי ולוודא שהמטפל עבר הסמכה וצבר ניסיון.

לפני הטיפול צריך המטפל לאבחן את המטופל ולבדוק האם הוא מתאים לטיפול מבחינת גוון עור, גוון שיער, צפיפות שיער, מצב בריאותי וגיל ( לגברים לא כדאי לבצע את הטיפול לפני גיל 21 משום שעדיין חלים בגופם שינויים הורמונליים שמשפיעים על צמיחת השיער). במסגרת האבחון יסביר המטפל למטופל מהו צפי הטיפול, מהן תופעות הלוואי האפשריות ויספק הנחיות לשמירה על הזהירות כמו הימנעות מחשיפה לשמש.