עיצוב זקן ביהוד – איך תבטיחו לעצמכם זקן מושלם?

גם אתם רוצים זקן מעוצב שנראה טוב ומשפר את הלוק שלכם? אין בעיה, מה שאתם צריכים לעשות זה עיצוב זקן ביהוד, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה. אז איך בוחרים את הספר הנכון שיספק לזקן שלכם את הטיפול שמגיע לו, ואיך מוודאים שהתוצאה הסופית קולעת לטעם שלנו ולא יוצאים מאוכזבים?

עיצוב זקן ביהוד עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן ביהוד – איך בוחרים ספר?

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן ביהוד, אתם צריכים לדעת איך לבחור את הספר שלכם. עיצוב זקן זו מיומנות של ממש, ואתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בספר שיודע מה הוא עושה ולהתחמק מספרים שלא ממש מבינים בזקנים. הספר שבו תבחרו צריך להיות כזה שמתמחה בעיצוב זקן, ולא ספר בינוני שהחליט לתפוס טרמפ על הטרנד ולהגיד שהוא עושה עיצוב זקנים, בלי שיהיה לו זקן משל עצמו ובלי לדעת מה הוא עושה. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים ביהוד.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא ביוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן ביהוד

לעשות עיצוב זקן באזור יהוד כל אחד יכול, אבל לעשות עיצוב זקן מושלם שמתאים לכם בדיוק… זה כבר יותר קשה. בשביל לוודא שאתם מקבלים את עיצוב הזקן שמתאים לכם באמת, זה שיגרום לכם לצאת מבסוטים ולהביט עוד כמה שניות בכל מראה שאתם פוגשים, אתם צריכים להגיע עם ציפיות ומטרות. הספר שלכם אמנם יכול לנחש מה אתם אוהבים, אבל אם תגיעו עם כמה דוגמאות לעיצובי זקן שאתם אוהבים, יהיה לו הרבה יותר קל להבין מה הכיוון שלכם ולהתאים לכם עיצוב זקן שיתאים למה שאתם מחפשים. אחד מהטיפים שלנו הוא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור יהוד.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

מחפשים מראה פרוע? אתם עדיין צריכים עיצוב זקן ביהוד

גברים רבים נוטים לחשוב שבגלל שהם רוצים זקן ארוך שנראה טבעי, הדבר האחרון שהם צריכים לעשות זה לגעת בו. אבל למעשה, ההפך הוא הנכון – דווקא זקנים ארוכים דורשים הכי הרבה השקעה. אלא אם אתם רוצים זקן קשיח שנראה פרוע ולא מסודר, אתם תצטרכו לעשות טיפולי עיצוב זקן באזור יהוד שכוללים את קיצוץ וסידור הזקן. בנוסף, כדי להשאיר אותו רך, נעים ויפה תרצו גם להשתמש בחומרים המיועדים לטיפוח הזקן, כמו שמנים מיוחדים וסבונים שעוזרים לשטוף ולרכך את שיערות הזקן, וגם לסרק את הזקן באופן קבוע. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות בודדות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה ביהוד.

מחיר עיצוב זקן באזור יהוד

אם החלטתם לעשות עיצוב זקן ביהוד, ככל הנראה שתחליטו לעשות עיצוב כזה בכל כמה שבועות או חודשים. בשביל שתוכלו לוודא שהתקציב שלכם באמת מאפשר את זה או סתם כדי להבין כמה פחות או יותר אמור לעלות לכם עיצוב זקן, הכנו טבלת מחירי עיצוב זקן המציגה את טווחי המחירים הממוצעים.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן ארוך 71-91 ₪
תספורת + עיצוב זקן 76-118 ₪
עיצוב זקן – כללי 61-80 ₪
זקן צרפתי 55-70 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים שבטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בטבלה הצעת מחיר מכל סוג שהיא.