עיצוב זקן באזור בת ים – איך עושים את זה נכון?

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בבת ים. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בבת ים עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן בבת ים – הכל מתחיל בספר הנכון

אם אתם רוצים לעשות עיצוב זקן בבת ים, אתם צריכים לדעת איך לבחור את הספר שלכם. עיצוב זקן זו מיומנות של ממש, ואתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בספר שיודע מה הוא עושה ולהתחמק מספרים שלא ממש מבינים בזקנים. הספר שבו תבחרו צריך להיות כזה שמתמחה בעיצוב זקן, ולא ספר בינוני שהחליט לתפוס טרמפ על הטרנד ולהגיד שהוא עושה עיצוב זקנים, בלי שיהיה לו זקן משל עצמו ובלי לדעת מה הוא עושה. כמובן שניתן לכם הצעות איך לבחור מספרת גברים בבת ים.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

הגיעו עם דוגמאות מדויקות – עיצוב זקן בבת ים

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור בת ים, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן עכשויים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר יו-טיוב ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

למה גם זקן ארוך וטבעי דורש עיצוב זקן באזור בת ים

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן בבת ים בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ נוסף, אם יש לכם שערות בודדות שאתם לא מרוצים ממקומם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה בבת ים.

מחיר עיצוב זקן באזור בת ים

אחרי שדיברנו על איך לבחור מספרת עיצוב זקן באזור בת ים וגם על איך לוודא שהתוצר הסופי יתאים למה שאתם מחפשים, הגיע הזמן לדבר על המחיר. כמה עולה עיצוב זקן? הטבלה שכאן למטה מציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב זקן, והיא תעזור לכם להבין פחות או יותר כמה אתם הולכים לשלם עבור הטיפול שלכם.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 74-111 ₪
זקן צרפתי 55-75 ₪
עיצוב זקן – כללי 62-85 ₪
זקן ארוך 71-99 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.