כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעשות עיצוב זקן בגבעתיים

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן בגבעתיים. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן בגבעתיים עלויות מחירים לגברים

איך בוחרים מספרת עיצוב זקן באזור גבעתיים

הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר במסע שלכם לעבר עיצוב זקן מושלם באזור גבעתיים הוא למצוא את המספרה שבה תעשו את עיצוב הזקן שלכם. אז איך מוצאים מספרה מושלמת? מדברים עם חברים ומחפשים המלצות באינטרנט כדי לבנות רשימה של כמה מקומות אופציונליים. אחרי זה, מגיעים למקומות האלו או לכל הפחות מתקשרים, ובודקים באיזה מהם יש אווירה שמתאימה לכם, ובאילו מהם הספר נראה רציני ומקצועי, ובאילו מהם הוא בינוני וחובבני. כמובן שניתן לכם טיפים איך לבחור מספרת גברים בגבעתיים.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר יוטיוב, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

עיצוב זקן באזור גבעתיים – הגיעו עם הציפיות הנכונות

אחרי שבחרתם ספר שעושה עיצוב זקן באזור גבעתיים, הגיע הזמן לעצב לכם את הזקן. אם אתם רוצים להבטיח שהספר שלכם יספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים, אנחנו ממליצים מאוד להכין מראש תמונות של כמה סגנונות עיצוב זקן שאהבתם. כשתיפגשו עם הספר, תוכלו לבחור יחד איתו סגנון שאתם אוהבים, וגם מתאים למבנה הפנים שלכם ולשאר המראה שלכם. ההכנה המקדימה הזו לא רק מבטיחה שהספר יספק לכם עיצוב שאתם אוהבים יותר, אלא שהיא גם תעזור לכם ללמוד מה אתם אוהבים ומה מתאים לכם.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו סגנון שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

מחפשים מראה פרוע? אתם עדיין צריכים עיצוב זקן בגבעתיים

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן בגבעתיים בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ שימושי, אם יש לכם שיערות מיותרות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים אפשר לבצע אפילציה בגבעתיים.

מחיר עיצוב זקן באזור גבעתיים

לפני שנסיים, בואו נדבר על עוד דבר שחשוב לדעת על עיצוב זקן באזור גבעתיים – כמה הוא עולה! אם כולנו יודעים כמה בערך עולה להסתפר, המחירים של עיצוב זקן הרבה פחות ידועים. בטבלה שהכנו לכם כאן למטה תוכלו לראות את המחירים הממוצעים של עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
זקן צרפתי 55-73 ₪
עיצוב זקן – כללי 64-87 ₪
תספורת + עיצוב זקן 72-115 ₪
זקן ארוך 70-94 ₪

ט.ל.ח – איננו מספקים שירותי עיצוב זקן וטבלה זו נועדה להמחשה בלבד. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל, ויתכן כי הנתונים שבה אינם מעודכנים או מדוייקים.