הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות לקראת הטיפול

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות לקראת הטיפול

הסרת שיער בלייזר מומלצת לא רק לנשים, כמובן, וגברים רבים משתמשים בשיטה זו להסרת שיער. אמנם, מכון לייזר מומלץ ואיכותי אמור לספק לכם את כל ההנחיות המומלצות וההסברים המפורטים, אך בפועל לא תמיד מקפידים על הבהרת הכללים, לכן ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות ועוד.

למי מומלץ ולמי לא מומלץ

ראשית, חשוב לציין כי הפרופיל האידיאלי המומלץ לביצוע הסרת שיער בלייזר הוא עור בהיר ושיער כהה. קרן הלייזר נצמדת לפיגמנט השערה הכהה ומחממת אותו, ולכן ככל שהניגודיות בין השיער לעור גדולה יותר, כך הטיפול מוצלח יותר, ולמי שעורו כהה יותר משיערו לא מומלץ לעבור טיפולי לייזר. יחד עם זאת, בטכנולוגיה של היום, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר גם לבעלי עור שזוף או כהה. בעלי שיער בהיר מאוד או פלומתי אינם יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר, ולא כדאי שיתפתו להמלצות שרלטניות. בנוסף, חולים במחלות מסוימות או אנשים שנוטלים תרופות מסוימות אינם יכולים לבעור הסרת שיער בלייזר. זו אינה המלצה אלא איסור! לבעלי קעקועים לא מומלץ לעבור טיפול בלייזר מחשש להצטלקות.

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות לפני הטיפול

בתקופה שלפני הטיפול לא מומלץ להיחשף לשמש, כדי שהעור יהיה כמה שיותר בהיר, לפי ההמלצות בפסקה הקודמת. ממש לפני הטיפול מגלחים את השיער באזור המטופל, ובאזורים רגישים מומלץ ונהוג להשתמש גם במשחות מאלחשות שונות. המריחה נעשית כשעה לפני הטיפול וכדי לשפר את האלחוש מומלץ להצמיד למקום יריעת ניילון נצמד עד הטיפול. המכשירים המתקדמים והמומלצים מצוידים גם במערכת קירור מובנית המקררת את העור בזמן הטיפול, ומומלץ להיעזר במקביל במכשירי קירור נוספים.

הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות לאחרי הטיפול

לאחר הטיפול מומלץ למרוח קרם הרגעה על המקום, לאחר קבלת המלצות  מצוות המכון לגבי סוג הקרם. לא מומלץ בשום פנים ואופן להיחשף לשמש לאחר הטיפול, כדי להימנע מכתמי פיגמנטציה.

המלצה כללית

כל האמור לעיל נועד לוודא כי אתם פועלים בצורה בטוחה, כפי שמומלץ על ידי משרד הבריאות ומכוני הלייזר עצמם. כאשר אתם מחפשים מקום לביצוע הסרת שיער בלייזר לגברים המלצות של חברים הן דבר נפלא להסתמך עליו, אך מומלץ לוודא שהמכון אוחז בכל הרישיונות הנדרשים, שהטיפול מבוצע בפיקוח רפואי, וכי המכון עצמו נמצא בפיקוח של משרד הבריאות.