איך תעשו עיצוב זקן במטולה ותצאו מאושרים

כל אחד יכול ללכת ולעשות עיצוב זקן במטולה. אבל בשביל לקבל עיצוב זקן טוב באמת, כזה שיושב בול ומספק לנו בדיוק את המראה שרצינו, צריך לעבוד קצת יותר ובעיקר לעשות את הדברים נכון. אז איך בוחרים ספר שעושה עיצוב זקן, ואיך מוודאים שהעיצוב יתאים לכם? כל התשובות – בפנים.

עיצוב זקן במטולה עלויות מחירים לגברים

עיצוב זקן במטולה – הכל מתחיל בספר הנכון

הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי לעצב את הזקן שלנו הוא למצוא מספרה שעושה עיצוב זקן במטולה. טרנד הזקנים תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שגרם לגל של מספרות חדשות שנפתחו בכל פינה בערים גדולות כמו תל אביב, וגם לפתיחת מספרות המתמחות בזקנים בערים קטנות יותר. אז איך בוחרים את המספרה הנכונה? יותר מהכל, הזקן של הספר ושל שאר האנשים במספרה מעיד על רמת המספרה. אם נכנסתם למספרה וכולם עוטים זקנים מסודרים ויפים, כנראה שאתם במקום הנכון. מעבר לזה, המלצות הן דרך מעולה למצוא מספרות שוות. כמובן שניתן לכם הדרכה איך לבחור מספרת גברים במטולה.

איך מעצבים זקן במקצועיות? ראו את הסרטון הבא באתר YouTube.com, קרדטי – MEN'S FASHION AND STYLE:

https://www.youtube.com/watch?v=R5W7ZZuo0z8

עיצוב זקן באזור מטולה – הגיעו עם הציפיות הנכונות

אחד הדברים הכי פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי להבטיח לעצמנו זקן שנראה טוב וגם מתאים לנו הוא להגיע עם ציפיות ומטרות ברורות. במקום להגיע לתור עיצוב זקן במטולה אצל הספר שלכם בלי שום ציפיות, שווה להגיע עם דוגמאות לכמה עיצובי זקן שאתם אוהבים, ויחד עם הספר לבחור את מה שהכי מתאים לצורה של הפרצוף שלכם ולשאר הלוק שלכם. המלצה שלנו היא ללכת לספר גברים שגם יש לו ידע בעיצוב גבות לגברים באזור מטולה.

רוצים דוגמאות לעיצובי זקן מודרניים לשנת 2020? צפו בסרטון באתר YouTube.com ואולי תמצאו מראה שיתאים גם לכם קרדיט – Men's Health & Fitness Tips:

https://www.youtube.com/watch?v=uS6EeSI7_tM

מחפשים מראה פרוע? אתם עדיין צריכים עיצוב זקן במטולה

עיצוב זקן זו לא משימה קלה, בעיקר אם הוא ארוך. זקנים ארוכים דורשים הרבה השקעה, וזה אומר לקבוע תורים לטיפולי עיצוב זקן במטולה בהם הספר יקצוץ את הזקן, יסדר אותו ויוודא שהוא נראה טוב ואסתטי. בנוסף, אם אתם רוצים זקן רך ומטופח מומלץ מאוד גם לטפל בזקן שלכם בבית באופן קבוע. את זה עושים בעזרת תכשירים שונים כמו שמן זקן וקרם לזקן, ואת רובם תוכלו למצוא אצל הספר שלכם או לכל הפחות, לקבל ממנו המלצות על תכשירים מומלצים. טיפ חשוב, אם יש לכם שערות מציקות שאתם לא מרוצים מהופעתם באזור הפנים יש אפשרות לבצע אפילציה במטולה.

מה המחיר של עיצוב זקן במטולה?

אם אתם כאן, כנראה שאתם רוצים להתחיל לטפח את הזקן שלכם. אז עכשיו, בואו נדבר על החלק המעניין – כמה עולה עיצוב זקן באזור מטולה? טיפוח זקן איכותי ומקצועי יכול לעלות לא מעט, וכדאי לדעת מראש כמה עולה עיצוב זקן כדי למצוא אופציות משתלמות יותר ולהבחין מיד במספרות יקרות שלא שוות את המחיר. הציצו בטבלה שכאן למטה כדי לגלות כמה עולה עיצוב זקן.

סוג העיצוב מחירי עיצוב זקן
תספורת + עיצוב זקן 75-118 ₪
עיצוב זקן – כללי 67-88 ₪
זקן צרפתי 50-71 ₪
זקן ארוך 71-95 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה לספק מידע בלבד ואינה הצעת מחיר או התחייבות לעיצוב זקן במחיר כזה או אחר.