שעווה לחיילים משוחררים

אחרי לפחות שנתיים של נסיעות בכל רחבי הארץ, לילות חסרי שינה ועבודה שלא נגמרת הגיע הזמן שהגוף שלך יקבל את מה שמגיע לו.

שעווה לחיילים משוחררים

איך מחליטים אם להסיר בשעווה או לייזר?

חייל או חיילת משוחררים שרוצים להסיר שיער מיותר מגופם צריכים לבחור בין כמה שיטות שונות, ובמקרים רבים ההתלבטות מצטמצמת לכדי שתי שיטות מרכזיות שעווה או לייזר

בשביל לבחור בין שתי השיטות, נצטרך לבחון אותן קצת יותר לעומק ולהבין את היתרונות והחסרונות שאנחנו מקבלים עם כל אחת מהן.

שעווה יעיל, אבל לא לטווח ארוך

בין אם תבחרו בשעווה ביתית או בטיפולי הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית מקצועית, לשעווה יש כמה יתרונות וחסרונות מולדים שחשוב מאוד שתכירו.

יתרונות

השעווה מאפשרת הסרת שיער יעילה במיוחד מאזורי גוף קטנים וגדולים כאחד. באמצעות הדבקת השעווה על השיערות שרוצים להסיר ומשיכת רצועת השעווה, אפשר לנתק מהשורש את השיערות וכתוצאה לזכות לעור שנשאר חלקלק ויפהפה לטווח שנע בין שבועיים לחודש.

שיטה זו גם לא דורשת השקעה כספית גדולה, ובכך היא נגישה לכל אחד ואחת.

חסרונות

הבעיה הגדולה ביותר עם השעווה, היא שהשיטה לא מספקת תוצאות לטווח ארוך, אלא רק לכמה שבועות. זה יותר טוב מגילוח, נכון, אבל פחות יעיל מאפילציה, לייזר או SHR.

עוד חיסרון שיש להסרת השיער בשעווה הוא שהיא כואבת. איך שלא תסתכלו על זה, השעווה היא בעצם פלסטר ענק וחזק מאוד שאנחנו תולשים מהעור שלנו. היא תולשת את השיערות שלנו מהשורש, וזה כואב.

חסרון נוסף הוא שבשביל להסיר שיער בשעווה צריך שהשיער יגדל עד לאורך מסויים, מה שמאלץ אותך להסתובב עם פלומת שיער מעצבנת שנשארת שם עד שהשיער מגיע לאורך הנדרש.

לייזר מסיר את השיער לטווח ארוך אבל לא זול

שיטת הלייזר היא כנראה שיטת הסרת השיער הכי נפוצה בעולם כיום. בשיטה זו, המתבצעת במכוני הסרת שיער מקצועיים, נעשה שימוש במכשור מתקדם המחמם את המלנין שבעור ובכך פוגע בזקיקי השיערה בצורה כזו שמונעת מהם להמשיך להצמיח שיערות.

יתרונות

השיטה יעילה מאוד ומאפשרת הסרת שיער יסודית במיוחד בזמן יחסית קצר

בשונה מהשעווה, כאן התוצאות מחזיקות לטווח ארוך. בדרך כלל על מנת לשמר אותן נדרשים טיפולי תחזוק תקופתיים, ורק במקרים שנחשבים להיות יחסית חריגים נדרשים טיפולים נוספים בתוך כמה שנים מהטיפולים הראשוניים (תלוי בגנטיקה, בהורמונליות ובעוד פרמטרים).

יש עוד יתרונות טיפולי הלייזר כרוכים בכאב שנמוך משמעותית מהכאבים שכרוכים בטיפולי שעווה, ובנוסף, באמצעות שיטת ה – SHR שמתבססת על טכנולוגיית הלייזר יש אפשרות להסיר שיער גם מעור כהה, מה שלא התאפשר על ידי שיטת הלייזר בעבר

חסרונות

החיסרון הגדול של הלייזר הוא כמובן המחיר. טיפולי לייזר לכל הגוף עולים מעל ל – 10,000 שקלים וטיפולים לאזורים ספציפיים יעלו לכם בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. כחיילים משוחררים, יכול להיות שהדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה להוציא סכום כזה.

לסיכום

טיפולי השעווה בהחלט יעילים, אבל אם כבר החלטת להשקיע בעצמך אחרי השירות הצבאי ולהכין את עצמך לעתיד טיפולים שמחזיקים לטווח ארוך הם פתרון נכון יותר.

מצד שני גם לא בא לך להוציא סכומים גבוהים כל כך על טיפולי הלייזר, והפתרון שלנו לבעיה זו היא להתחיל בטיפולים נקודתיים באזורים ספציפיים שלא עולים הרבה ומשם, אם יתאפשר, להמשיך לאזורים אחרים.

  

כותב הכתבה אינו רופא או מומחה להסרת שיער. חשוב לקבל חוות דעת מקצועית מרופא מומחה לפני שמתחילים טיפולי הסרת שיער מכל סוג.